چاپ کد خبر: 50640
23 فروردین 1400

سجاد خسروانیان سردبیر گروه‌ اخبار استان‌های ایرنا شد

سجاد خسروانیان

به گزارش اول فارس، با حکم مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی خبرگزاری رسمی کشور  “سجاد خسروانیان” فعال رسانه‌ای استان فارس به عنوان سردبیر گروه‌ اخبار استان‌های این سازمان منصوب شد.

در حکم مدیرعامل ایرنا خطاب به سجاد خسروانیان آمده است: به پیشنهاد معاون محترم خبر و بنا بر دانش و تعهد حرفه‌ای جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سردبیر گروه اخبار استان‌ها منصوب می‌شوید.

مدیرعامل ایرنا در ادامه این حکم بیان کرده است: انتظار می‌رود در چارچوب برنامه راهبردی سازمان و مرامنامه حرفه‌ای خبرنگاران ایرنا، با تلاش و جدیت رخدادهای خبری حوزه‌های استانی را نظارت و ساماندهی کنید.

سجاد خسروانیان  دانش‌آموخته رشته مطالعات فرهنگی و رسانه است و علاوه بر تدریس در دانشگاه‌های مختلف، از بنیانگذاران انجمن سواد رسانه‌ای ایران و عضو هیات مدیره این انجمن است.

خسروانیان فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ای خود را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرده و تاکنون علاوه بر فعالیت در رسانه‌های مختلف، مسوولیت‌هایی نیز در زیر مجموعه وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و کشور داشته است.
وی پیش از این مسئولیت، مشاور استاندار فارس و بخشدار شهرستان سپیدان بود. کتاب “تفکر انتقادی در جهان چند رسانه‌ای” از جمله آثار وی است که توسط انتشارات پشتیبان روانه بازار شده است.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

مختار عابدی دوشنبه , ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰

تبریک بابت پستی که شما منصوب شدید انشالا درجات معنوی

آخرین اخبار