چاپ کد خبر: 70505
16 دی 1400

سرانجام حرکت عجیب و نامتعارف مینا وحید در کنسرت امیر مقاره+ویدئو

مینا وحید جنجالی

مینا وحید زاده ۱۷ مرداد ۱۳۶۶ در رشت بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. دارای مدرک کارشناسی ارشد تئاتر و بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.یک خواهر به نام میترا و یک برادر بنام میلاد دارد.شهرت او در سینما با فیلم دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان رقم خورد فیلمی که کاندیدای ده سیمرغ بلورین از جشنواره فجر شد. او در سریال شهرزاد هم بازی کرده است. دیگر نقش های مینا وحید در فیلم هایی مثل کفشهایم کو؟ (کیومرث پوراحمد) و هایلایت شکل گرفت.

حرکت جنجالی مینا وحید در کنسرت امیر مقاره سر و صدای زیادی به پا کرد و او را تبدیل به ترند این روزهای فضای مجازی کرد.

 سینماگرام نوشت؛ مینا وحید در کنسرت امیر مقاره، به دعوت این خواننده با حالی عجیب و ظاهراً غیرعادی روی سِن می‌رود. این حرکت مینا وحید در فضای مجازی سروصدای زیادی به پا می‌کند و انواع و اقسام اتهام‌ها به سمت این بازیگر روانه می‌شود.
او ظاهراً آن‌قدر تحت تأثیر این فضای پرسروصدا قرار می‌گیرد که حتی صفحه‌اش را هم از دسترس خارج می‌کند. تا این‌جا، فضای غیرعادی مملکت ما، حرکت این بازیگر خانم را پررنگ جلوه می‌دهد. هر جای دیگر دنیا اگر چنین اتفاقی می‌افتاد قطعاً این‌همه سروصدا به پا نمی‌شد.

اما گروه ماکان‌بند در کنسرت بعدی‌شان بیانیه‌ای بر علیه دوست و همکارشان قرائت می‌کنند که طی آن، حرکت‌های «خلاف عرف» آن «شخص» را مورد تأیید قرار نمی‌دهند و به‌شدت محکومش می‌کنند. آن‌ها ادعا می‌کنند که رفتار این شخص در کنترل گروه نبوده است.

مینا وحید1
 این‌جا باز هم پای فضای آلوده و غیرعادی مملکت وسط می‌آید؛ این گروه برای این‌که بتوانند مسیرشان را ادامه بدهند، چاره‌ای جز خالی کردن پشت رفیق‌شان نداشته‌اند. این جامعه طوری شکل گرفته است که آدم‌ها برای زندگی باید از پشت و جلو به هم خنجر بزنند.
کار مینا وحید به کجا خواهد کشید؟
اما این‌ها ظاهر ماجراست. کمی که جلوتر برویم، به نکته‌ی دیگری هم می‌رسیم؛ جنگ همیشگی و نابرابر زن و مرد در این جامعه‌ی نابه‌هنجار. جنگی که طی آن یک گروه موسیقی متشکل از چند مرد، در حالی که کنار هم ایستاده‌اند و سینه سپر کرده‌اند، بر علیه یک زن بیانیه صادر می‌کنند. بیانیه‌ی آن‌ها تنها برای ادامه‌ی حیات گروه و مصلحت‌اندیشی نیست، بلکه به شکلی غیرمستقیم برای له کردن و خفه کردن یک زن نیز هست. در فضایی که له کردن یک زن کار راحتی‌ست، مردها پشت هم می‌ایستند و برای نیفتادن از نان و آب، بر علیه‌ش حرف می‌زنند.

برای جا افتادن ماجرا، بیایید یک مرد را به جای مینا وحید تصور کنیم. آن زمان آیا کار به تشکیل صف و بیانیه صادر کردن می‌رسید؟ چه بسیار هنرمندان آقایی که در کنسرت‌ها و پشت‌صحنه‌ی فیلم‌ها، به شکلی غیرعادی جلوی چشم بقیه ظاهر شده‌اند و حتی کارهای عجیب‌وغریبی هم انجام داده‌اند اما صدای کسی در نیامده است.

مسنا وحید

اما در یک جامعه‌ی ناسالم و نامتوازن، نتیجه‌ی حرکت غیرارادی یک زن، به آدم‌فروشی و تشکیل صف و بیانیه صادرکردن برعلیه‌اش می‌رسد. چون مردها می‌توانند و زن‌ها نباید بتوانند. به این شکل ماکان‌بند به کارش ادامه خواهد داد و معلوم نیست کار مینا وحید به کجا خواهد کشید…

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

مجتبی شنبه , ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۳:۰۴

سلام من یک کارگرم ک ۵ روزه میرم سر گذر ب خاطره سرما کار بهم نمیخوره ب فاطمه زهرا ع دوتا طفل داررم مستعجرم ب همون حضرت عباس ع قسمتون میدم اگه مسلمونی میتونه کمکم کنه ب همین امام رضاع فقط هزارتومن دارم پول نون واسه بچه هام ندارم تورو ب خدا انسانیت کنین کمکم کنین ش کارت تجارت
(۵۸……….. ۳۸۸۹۰۲۴۸) ?ب جون بچه هام کلاه بردار نیستم

ناشناس پنجشنبه , ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴

بیخود رنونه مردونش نکنید نویسنده این متنم حتما زنه بحث چیز دیگس .هرچی میشه از حقو زنان دفاع کنین

ناشناس جمعه , ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۹:۰۲

به کوری چشم نویسنده این متن ،،،…وحید سرویسه

ناشناس پنجشنبه , ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸

ممنون از انصافتون

زهرا پنجشنبه , ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰

نویسنده این متن خیلی زر زده
با اینکه من خودم زن هستم اصلا همچین دیدگاهی ندارم
متاسفم براتون که از هر ماجرایی برای اهداف خودتون سواستفاده میکنین و رفتار زشت ایشون رو توجیه میکنین

فرزانه پنجشنبه , ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹

نویسنده این متن خیلی زر زده
با اینکه من خودم زن هستم اصلا همچین دیدگاهی ندارم
متاسفم براتون که از هر ماجرایی برای اهداف خودتون سواستفاده میکنین و رفتار زشت ایشون رو توجیه میکنین

.... پنجشنبه , ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲

اینکه خانوم ..بوده،وغیر ارادی نبوده.با اراده خودش بوده.بعدهم ناسلامتی بازیگر ووجهه فرهنگی سینما بودهـ،چطو اینا دیده نمیشه و مڟلوم نمایی میکنین.

آخرین اخبار