چاپ کد خبر: 7972
5 خرداد 1398
انتقاد فرماندار شیراز از عقب‌ماندگی‌ها

سرانه فضای ورزشی شیراز تنها ۲۳سانتی‌متر/ ۴۰ درصد جمعیت فارس در شیراز

فرماندار شیراز با بیان اینکه شیراز فقط زرق‌وبرق دارد، گفت: کلان‌شهر شیراز در بسیاری از شاخص‌های عمرانی نسبت به سایر کلان‌شهرها عقب‌تر است.

انتقاد فرماندار شیراز از عقب‌ماندگی‌ها/شیراز فقط زرق‌وبرق دارد!

به گزارش اول فارس از شیراز، محمدرضا امیری در نشست شورای اداری شهرستان شیراز در مجتمع احسان اظهار داشت:با نهایت تأسف باید گفت که شهر شیراز ازنظر بسیاری از شاخص‌های عمرانی حتی از برخی شهرستان‌های استان فارس نیز عقب‌تر است.

مقام عالی دولت در شهرستان شیراز خاطرنشان کرد: شهر شیراز ۴۰درصد جمعیت استان فارس را در اختیار دارد اما امکاناتش متناسب با این جمعیت نیست و می‌توان گفت که این شهر تنها زرق‌وبرق دارد اما همگان تصور می‌کنند که تمام امکانات در اینجا مستقر است.

وی به‌عنوان نمونه به سرانه فضای ورزشی استان فارس اشاره کرد و افزود: خطاب بنده به مدیران محترم دستگاه‌های اجرایی است زیرا می‌دانید که قرار بود طبق قانون این سرانه به یک متر برسد اما با کمال تأسف باید گفت که در حال حاضر این سرانه در شهر شیراز تنها ۲۳سانتی‌متر است، درحالی‌که در کشور این میزان ۷۰سانتی‌متر می‌باشد.

فرماندار شیراز تصریح کرد: با کمال تأسف باید گفت که سهم شهرستان شیراز از اعتبارات حتی از برخی شهرستان‌های استان نیز کمتر است و یک عقب‌ماندگی در این حوزه مشاهده می‌شود.

وی خواستار استقلال ادارات شیراز شد و افزود: نیاز است که هم به لحاظ شکلی و هم محتوایی ادارات شیراز مستقل شوند تا زیر سایه اداره کل قرار نگیرند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار