سردار ” عبدالرسول استوار محمودآبادی” بر اثر کرونا در شیراز آسمانی شد

سردار عبدارسول استوار محمود آبادی

سردار عبدالرسول استوار محمودآبادی، از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و هم رزم شهید سردار سلیمانی، دیشب پس از ۴۰ سال پاسداری و تحمل سال‌ها درد عوارض شیمیایی به درجه رفیع شهادت رسید.

این شهید سرافراز متولد کوار و بزرگ شده در شیراز، از شاگردان و نزدیکان شهید محراب آیت‌الله دستغیب و از جوانان انقلابی شیراز بود که در دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) در مقابل گروه‌های تکفیری، دوشادوش سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی در سوریه و عراق مجاهدت کرد.

 سردار استوار1

سردار استوار محمودآبادی از ابتدای جوانی و با شروع دفاع مقدس عازم جبهه‌های غرب و جنوب شد و در لشکر ۱۹ فجر و تیپ مستقل ۳۵ امام حسن (ع) به عنوان فرمانده گردان، مسئول اطلاعات و عملیات لشکر، فرمانده تیپ مستقل به دفاع از کشور پرداخت و بار‌ها مجروح و مصدوم شیمیایی شد.

سردار استوار

او پس از دفاع مقدس، در عرصه‌های مختلف از جمله فرماندهی دانشکده علوم و فنون، مسئول آموزش و اطلاعات نیروی زمینی سپاه، موسس نیروی ویژه صابرین سپاه، فرمانده قرارگاه مدینه منوره در جنوب کشور، فرماندهی قرارگاه حمزه سیدالشهدا در شمال‌غرب کشور، به دفاع از امنیت کشور پرداخت.

سردار عبدالرسول استوار محمودآبادی در عرصه فرهنگی کشور مسئولیت مدارس سپاه را بر عهده گرفت و مسئول پیاده‌سازی الگوی طرح تحول و سند چشم‌انداز نظام آموزشی مدارس کشور شد.

سردار استوار2

او در ماموریت اخیرش در کشور عراق، به ویروس کرونا مبتلا شد و به علت وخیم شدن صدمات ریه و سابقه شیمیایی بودنش، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

سجاداحمدی جمعه , ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸

سلام ماهمیشه توفکر سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی دوست داشتنین?????

ناشناس دوشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹

سردار سرافرازاسلام شهادتت مبارک.

ناشناس دوشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴

روحش شاد

امیر یکشنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹

خوشا به سعادتتون سردار عزیز و مدافع حرم آل الله

ali samii یکشنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸

سال۹۰سرباز سردار استوار یا همون محمودآبادی بودم خیلی مرد خوبی بود یه مرد واقعی روحش شاد

فاطمه یکشنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹

شهادتت مبارک بزرگ مرد

آخرین اخبار