چاپ کد خبر: 35181
22 شهریور 1399

راز باند مخوف سرقت خودرو در شیراز برملا شد

سرقت خودرو

به گزارش اول فارس، فرمانده انتظامی استان فارس  از شناسایی و دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای خودرو با کشف ۱۰۰ فقره سرقت در شیراز خبر داد.
سردار “رهام‌بخش حبیبی”با اعلام این خبر گفت: در پی افزایش سرقت‌های خودرو در برخی از مناطق شهر شیراز، تیم ویژه‌ای از ماموران پلیس آگاهی تشکیل و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی نامحسوس و هدفمند، اعضای باند ۳ نفره سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در یک عملیات ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
سردار “حبیبی” با بیان اینکه متهمان دستگیر شده در تحقیقات فنی پلیس به ۱۰۰ فقره سرقت خودرو اعتراف کردند، گفت: تا کنون ۶۰ نفر از شکات شناسایی شده‌اند.
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، تصریح کرد: موفقیت پلیس در این خصوص نتیجه تلاش شبانه روزی عوامل انتظامی و همکاری تنگاتنگ شهروندان با نیروی انتظامی است و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به ۱۱۰ یا به نزدیکترین پایگاه پلیس اطلاع دهند.

عضو گروه واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس یکشنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۷:۵۰

در متن خبر رازی برملا نشد؟؟؟

آخرین اخبار