چاپ کد خبر: 30580
3 تیر 1399

سروان قهرمان چترباز تیپ ۵۵ هوابرد را بشناسید

سروان چترباز تیپ ۵۵ هوابرد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید.

12111978 549

به گزارش  اول فارس ، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: اعضای بدن مرحوم سروان اطلاعات نادر زارع درنیانی جمعی تیپ ۵۵ هوابرد نزاجا، که بر اثر تصادف دچار مرگ مغزی شده بود به ۵ هموطن نیازمند پیوند عضو اهدا شد.

مرحوم زارع درنیانی اهل روستای قشلاق کربال بود و روز جمعه بر اثر حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شد. خانواده این افسر ارتش  قلب، کلیه ها، کبد و دیگر اعضای قابل پیوندش را اهدا کردند.

به کانال اول فارس در واتساپ بپیوندید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس دوشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹

با سلام من حسن حاجی زاده هستم و در تیپ ۵۵هوابرد شیراز خدمت مقدس سربازی را انجام دادم و درود میفرستم به روح بلند این قهرمان و همچنین تحسین میکنم کار خدا پسندانه خانواده این قهرمان عزیز را با تشکر

بهزاد سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴

باسلام و عرض تسلیت به خانواده این شهید عزیز گفتم شهید کارش دست کمی از شهادت نداشت اما آنچه دراین مملکت شاهد آن هستیم تمام ایثار چازخود گذشتگی ازجانب طبقه پایین ومتوسط جامعه است آقا زادها در خارج از کشور دنبال عیش و نوش وفساد هستند

زاهدجو ازتیپ۳۷ سه شنبه , ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷

ماهم از طرف همه همکاران عزیز این مصیبت وارده و درگذشت همکار عزیز مون را خدمت خانواده محترم ایشان تسلیت عرض مینماییم واز خداوند متعال برای این عزیز و همکار گرامی ازدست رفته علو درجات و رحمت واسعه و غفران الهی وبرای باز ماندگان و خانواده محترم ایشان صبر و سلامتی را مسئلت داریم.

ناشناس سه شنبه , ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴

با سلام خدمت دوستان آفرین به اینچنین از خود گذشتگی وایثار ارتشیان دلاور خداوند روح این عزیز را با شهدا مهشور بگرداند

ناشناس سه شنبه , ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰

سلام روحش شاد و قرین رحمت الهی باشد

omidshiz سه شنبه , ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳

همشهریه عزیز، روحت شاد،و یادت جاودان،

آخرین اخبار