چاپ کد خبر: 34423
3 شهریور 1399

سرپرست اداره آموزش‌وپرورش فیروزآباد منصوب و معارفه شد

fileLoader
به گزارش اول فارس به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش فارس، با حکم فرهاداسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس محسن شنبدی به‌عنوان سرپرست  اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزآباد تعیین ومنصوب شد.

بر اساس این گزارش مراسم تودیع ومعارفه روسای سابق و جدید آموزش وپرورش شهرستان فیروزآباد با حضور  بهزاد نوروزی چگینی معاون سوادآموزی آموزش‌وپرورش فارس و جمعی از مسئولین محلی برگزار گردید.

در آیین تکریم رئیس اداره آموزش‌وپرورش فیروزآباد و معارفه سرپرست این اداره،از خدمات علی بیات کشکولی، رئیس پیشین اداره آموزش‌وپرورش فیروزآباد ،محسن شنبدی به‌عنوان سرپرست این اداره منصوب شد.شنبدی پیش از این به عنوان معاون آموزشی در اداره آموزش و پرورش فیروزآباد مشغول به خدمت بوده است.

معاون سوادآموزی آموزش‌وپرورش فارس در این مراسم ، مشاهده و الگوپذیری را در تعیین رفتار کودکان و نوجوانان بسیار مؤثر دانست و گفت: برای اینکه چارچوب ذهنی و جهان‌بینی کودکانمان را بر اساس مبانی تربیتی دین مبین اسلام شکل دهیم ، باید به سمت الگوهای اصیل و بزرگی همچون امام حسین (ع) حرکت کنیم.

نوروزی با اشاره به بازگشایی مدارس در ۱۵ شهریورماه ۹۹ ، گفت: در آموزش‌وپرورش فارس تلاش شده تا برای وضعیت‌های مختلف شیوع این ویروس و شروع فعالیت مدارس و ادامه  تعلیم و تربیت دانش آموزان آماده ‌باشیم.

fileLoader

عضو کانال واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار