چاپ کد خبر: 35031
19 شهریور 1399

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی اقلید منصوب شد

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی اقلید معرفی شد

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید در جلسه شورای اداری این واحد دانشگاهی با حضور جمعی از معاونان و مدیران معرفی شد.

به‌گزارش اول فارس ، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی سهراب نظری را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید منصوب کرد.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید صبح امروز در جلسه شورای اداری این واحد دانشگاهی با حضور معاونان و کارکنان دانشگاه معرفی شد.

نظری در این جلسه بیان کرد: از حسن اعتماد مسئولان تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم با قدرت بیشتری به دانشگاه آزاد اسلامی خدمت کنم و به این  اعتماد پاسخ دهم.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید با تجلیل از همه مدیران و رؤسای واحد اقلید از بدو تأسیس تاکنون گفت: لازم است از کسانی که برای پیشرفت این واحد دانشگاهی تلاش‌‌ کرده‌اند، قدردانی کنم.

وی با بیان سه دهه فعالیت اثربخش دانشگاه آزاد اسلامی اقلید مطرح کرد: به آینده دانشگاه آزاد اسلامی امیدوارم و معتقدم با تلاش بیشتر می‌توانیم به اهداف متعالی ترسیم‌ ‌شده دست‌ یابیم.

وی با بیان سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی در مدیریت جدید اظهار کرد: بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر فرزانه دانشگاه آزاد اسلامی راهبردهای فرهنگی خود را بر این مسیر مشخص کرده است.

نظری افزود: راهبرد مهم دوم توجه به درآمدهای غیرشهریه‌ای و دانش‌بنیان است که ما هم به‌تبعیت از سیاست‌های کلان دانشگاه آزاد اسلامی در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

به گزارش آنا، سهراب نظری دارای مدرک دکتری تخصصی علوم و مهندسی آبیاری است و سوابق اجرایی متعددی از جمله معاون آموزشی و پژوهشی، معاون آموزشی و دانشجویی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید را در کارنامه خود دارد.

عضو گروه واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار