چاپ کد خبر: 36339
19 مهر 1399

سرگذشت دردناک دونده ملی‌پوشی که هزینه سفر برای اردوی بازی‌های آسیایی را ندارد

دونده ملی‌پوش مرودشتی: هزینه سفر برای اردوی بازی‌های آسیایی ندارم

مهدی شریفی دونده مرودشتی در مسابقات بین المللی ارمنستان با پیراهن قرمر نفر اول خط پایان

به گزارش اول فارس، دونده اهل مرودشت استان فارس عضو تیم ملی اعلام کرد:هزینه سفر اردوی آمادگی تیم ملی برای مسابقات آسیایی،۲۰۲۲ هانگژو چین را ندارم و با اینکه کارگری می‌کنم از پس هزینه سفر بر نمی‌آیم.

سید مهدی شریفی  که رکورددار چندین ساله دو نیمه ماراتن و ماراتن کشور است به ایرنا گفت : قرار است به کشور کنیای آفریقا که مهد دوندگان ماراتن جهان است بروم و با مربیان بزرگ این رشته سخت و طاقت فرسا تمرین کنم.

او گفت: با اینکه فدراسیون  دو و میدانی هزینه برخی از ورزشکاران ملی پوش را پرداخت کرده است و با وجود اینکه رکورد دار هستم اما تاکنون فدراسیون حتی یک ریال به من کمک نکرده است.

دارنده مدال طلا و نقره مسابقات بین المللی ارمنستان ادامه داد: هم اینک در تپه ها و بیابان های اطراف شهرستان مرودشت تمرین می کنم اما چون کارگر روز مزد هستم دنبال کردن تمرین ها برایم سخت است با این وجود مجبورم بدنم را برای مسابقات آسیایی آماده نگه دارم.

157664671

شریفی نفر وسط مسابقات بین المللی ارمنستان 

حمایتم کنند تا باز هم افتخار آفرین شوم 

شریفی گفت: از استاندار ورزش دوست فارس می خواهم دستم را بگیرد و با معرفی به یکی از کارخانه ها و یا شهرداری ها از من حمایت مالی کنند و قول می دهم با انگیزه ای که دارم در مسابقات آسیایی به روی سکو بروم و افتخارش هم برای ایران و استان فارس است.

وعده های محقق نشده

این دونده استقامت با اشاره به اینکه جلال رشیدی نماینده شهرستان مرودشت در مجلس قول حمایت داد، بیان داشت: پنج سال است که قول زمین مسکونی دادند و شهردار و اعضای شورای شهر هم امضا کردند اما می گویند زمین ها هنوز تفکیک نشده است در حالی که روستای کوشک رامجرد محل زندگی من تبدیل به شهر شده و پنج برابروسعت پیدا کرده است و زمین های مسکونی زیادی وجود دارد که فکر می کنم تفکیک شده است.

 157664668

مهدی شریفی با پیراهن قرمز و شماره ۲۴۲۹  

خرج تحصیل نداشتم دانشگاه را رها کردم

شریفی با بیان اینکه در دانشگاه شهرک صدرا شیراز در رشته صنایع غذایی قبول شده و ۲ ترم هم پاس کرده ، افزود : برای ادامه تحصیل هم با مشکل مالی مواجه شدم و نتوانستم خرج تحصیل را فراهم کنم و مجبور به ترک دانشگاه شدم.

سید مهدی شریفی که متولد ۱۳۷۰ روستای کوشک رامجرد شهرستان مرودشت(۴۵ کیلومتری شمال شیراز) است،  تاکنون چندین مقام قهرمانی دو ماراتن و نیمه ماراتن کشور ، قهرمان پنج دوره لیگ باشگاه ها ، قهرمان و نایب قهرمان مسابقات بین المللی ارمنستان ،مقام ششم جهان و کسب دیپلم افتخار، رکورد دارچندین ساله ، قهرمان مسابقات دو گانه کشور ،قهرمان و نایب قهرمان مسابقات دو کوهستان ( اسکای رانینیگ ) را در کارنامه دارد و عضو تیم ملی دو ماراتن و نیمه مارتن است.

157664670
خرج تحصیل نداشتم دانشگاه را رها کردم 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار