چاپ کد خبر: 78066
24 اسفند 1400

سرگذشت عجیب دلبری یک پسر از دختران جوان هفت کشور

کاربری به نام «ساغر» در توئیتر ماجرای کلاهبرداری که از طریق شبکه های اجتماعی به ثروتی عظیم دست یافته بوده را در قالب یک رشته‌توئیت روایت کرده که در ادامه می‌خوانید.

برترین‌ها: کاربری به نام «ساغر» در توئیتر ماجرای کلاهبرداری که از طریق شبکه ‎های اجتماعی به ثروتی عظیم دست یافته بوده را در قالب یک رشته‌توئیت روایت کرده که در ادامه می‌خوانید.

Simon Leviev 1

۱- یه مستند تو نتفلیکس وایرال شده به اسم Tinder Swindler و درباره‌ی یه فردی به نام Simon Leviev هست که تو تیندر با دخترا آشنا میشده و گولشون می‌زده که بیلیونره و خفنه و تو کار الماسه. مثلا تو دیت اول با جت شخصی میبردشون سفر و تو هتلای پنج‌ستاره اتاق میگرفته؛ یه چیزی تو مایه‌های پسرایِ رمان‌های زرد!

Simon Leviev 2

۲- بعد یه مدت، یه سری عکس و فیلم از خودش و بادیگاردش که خونی و مالی شدن برای دخترا میفرستاده و میگفته امشب دشمنام دنبالم کردن و الان بخاطر مسائل امنیتی نمیتونم از کارت بانکیم استفاده کنم، میشه یکم پول بهم قرض بدی؟ دخترای بیچاره‌م که میدیدن عشقشون تو خطره سریع پولُ واریز میکردن!

Simon Leviev 3

۳- و اینطوری حدود ۱۰میلیون دلار دزدی کرده! تا اینکه از بین این همه آدم، یکی تصمیم می‌گیره بره دفتر یه روزنامه‌ی معروف و داستانش رو منتشر کنه؛ به این امید که بقیه گول این حقه‌باز رو نخورن. و موفقم می‌شه! به همین واسطه پلیس اینترپل بعد از چندسال که دنبال یارو بوده، بازداشتش می‌کنه.

Simon Leviev 4

۴- حالا نکته‌ی عجیب اینجاست که پسره بعد ۵ماه از زندان آزاد میشه، درحالیکه اون دخترا هنوز دارن بدهی‌هاشونو به بانک میدن. طرف تو ۷تا کشور کلاهبرداری کرده و الان راست راست داره تو خیابون می‌چرخه، همچنان لایف‌استایل بیلیونرا رو داره (که مشکوکه!) و یه دوست‌دخترِ خوشگلِ روس‌م زده.

Simon Leviev 5

۵- ولی قربانی‌های اصلی ماجرا هنوز دارن با این قضیه و تروماهایی که بهشون وارد شده دست و پنجه نرم میکنن. این وسط منم نشستم میم‌هایی که برای این یارو درست کردن رو میبینم و می‌خندم. خدا رو شکر که تو ایران بجای تیندر از همدم استفاده می‌کنیم، نه؟

Simon Leviev 6

۶- بامزه اینکه همین الان اینستاشو چک کنی نوشته مستند نتفلیکس تمامش دروغه و به زودی حقیقت رو میگه!

دیگر کاربران در واکنش به این ماجرا این‌چنین نظر خود را بیان کردند:

* حالا نکته جالب اینه که خانواده ثروتمند اسراییلی که از اسمشون سواستفاده شده از پسره بعد این مستند شکایت کردن و اعاده حیثیت کرده ایشالا که یه پدری ازش در میارن.نفرت انگیزترین بخش داستان اون دوست دخترش بود که میگفت اون دخترا دروغ میگن

* فقط آخرش یعنی آخرش عالی بود که اونا داشتن قسط میدادن این بعد این راست راست میچرخید ولی دختر آخریه خوبش کرد لباساشم فروخت.

* مسئله اینه که برای گول زدن و فیلم بازی کردنم پول نداریم.

* فقط اون دختره که لباساشو گذاشته برای فروش تاحالا کلی از پولی که از دست داده بوده رو از فروش لباسای این یارو درآورده.

وات

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار