چاپ کد خبر: 90268
30 تیر 1401

سه مجتمع باغشهری و ۷۰ ساخت و ساز در کازرون تخریب شد

با حکم مقام قضایی، سه مجتمع باغشهری بدون مجوز و ۷۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه شاپور این شهرستان تخریب شد.

به گزارش اول فارس ، حمید رشیدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: با اعلام این خبر افزود: این اقدام با دستور مقام قضایی کازرون و همکاری یگان امداد فرماندهی انتظامی و با هدف اجرای تبصره ۲ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی صورت گرفت.
وی اظهار داشت: با اجرای این عملیات  ۷۰ مورد باغشهر و سازه‌های غیرمجاز شامل دیوارکشی، استخر، کرسی بندی و ساخت وسازهای غیرمجاز در این منطقه تخریب شد.

باغ شهریخریدفروش
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون، وسعت اراضی کشاورزی که این سازه‌ها در آنها ایجاد شده بود را بیش از ۲۰۰ هزار مترمربع عنوان کرد.
وی یادآور شد: براساس نص صریح قانون در راستای حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، هرگونه فروش، تفکیک و ساخت وساز در زمین های کشاورزی حتی دارای اسناد رسمی بدون موافقت و کسب مجوزهای لازم از وزارت جهادکشاورزی ممنوع است و پیگرد قانونی دارد.
شهرستان کازرون در ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز واقع است.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس پنجشنبه , ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱

تپه سبز پشتشن ریزی دوکوهک چی ؟؟اونجا را چرا تخریب نمیکنند که غیر مجاز ساختن حیف این منطقه نیست اینه نباید دست بخوره باید بکر باقی بمونه حتی همون شن ریزی هم اگه ببینید زمین رو خراب کردند حیف!!!

بینام پنجشنبه , ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

احسن،،باید،هرچه،ساخت،وساز،در،محیط،زیست،وزمینهای،کشاورزی،،عنوان،باغ،شهری،،تصرف،نمودن،تخریب،وبه،اشد،مجازات،برسانن،تا،دیگرکسی،جرات،نکنه،دست،بچنین،کاری،بزنه،من،سرسخت،طرفدار،محیط،زیست،هستم

آخرین اخبار