دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمدخبرداد

آخرین وضعیت پرونده سوء قصد نافرجام به رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد

مهرداد کرمی گفت: پرونده قضایی در رابطه با سوء قصد نافرجام به رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شده و پرونده در حال تحقیقات است.
آخرین وضعیت پرونده سوء قصد نافرجام به رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمدبه گزارش اول فارس ، مهرداد کرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته برای شناسایی عوامل سوء قصد به رئیس کل دادگستری این استان از تشکیل پرونده قضایی در این رابطه خبرداد.
وی گفت: این پرونده به دنبال شناسایی عوامل سوء قصد نافرجام به حجت الاسلام و المسلمین رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد در حال تحقیقات مقدماتی است.
این مقام قضایی در ادامه عنوان کرد: پرونده با تعیین بازپرس ویژه در اسرع وقت رسیدگی و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.
براساس گزارش میزان، حدود ساعت ۱۵، ۱۹ دی ماه خبری مبنی بر سوء قصد به رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در سایت‌های خبری منتشر شد. بر اساس این خبر افراد ناشناسی به خودروی حجت الاسلام و المسلمین مزارعی تیراندازی کرده که خوشبختانه این حمله ناکام ماند و آسیبی به رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد نرسید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار