چاپ کد خبر: 43559
5 بهمن 1399

سوختن چهار خودرو در آتش سوزی پارکینگ مجتمع مسکونی در شیراز

آتش سوزی 5

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز از وقوع حریق در پارکینگ یک ساختمان مسکونی و نجات ساکنین در شهرک میانرود خبر داد.

به گزارش گروه حوادث اول فارس ، محمدهادی قانع با اعلام این خبر گفت: ساعت ۱۸ و ۵۸ دقیقه شب ۴ بهمن این حادثه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شیراز اعلام شد و بلافاصله آتش‌نشانان سه ایستگاه ۱۷،۱۴ و ۶ با تجهیزات تنفسی به محل حادثه در شهرک میانرود اعزام شدند.

او افزود: این حادثه در پارکینگ یک مجتمع و از یک خودروی سمند آغاز شده و به سرعت سه خودروی پژو ۲۰۶، پراید و وراکروز را در بر گرفته بود که به دنبال آن دود غلیظی به بیرون متصاعد می‌شد به گونه‌ای که این دود از فاصله دور نیز قابل مشاهده بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز با اشاره به سرایت دود به طبقات بالایی ساختمان، عنوان کرد: با توجه به اینکه احتمال می‌رفت در این وضعیت افرادی محبوس شده باشند گروهی ماموریت خارج کردن این افراد را به عهده گرفتند و سریعا ساکنین به سلامت از میان دود غلیظ خارج شده و  به فضای باز انتقال یافتند.

قانع ادامه داد: گروه دیگر به طبقه منهای یک رفتند و علی‌رغم اینکه دود و حرارت شدیدی وجود داشت و ورود را با مشکلاتی مواجه می‌کرد موفق شدند به کانون آتش سوزی برسند و قبل از اینکه خودرو های دیگر دچار حریق شوند آتش را تحت کنترل درآوردند.

رئیس آتش نشانی شیراز گفت: این حادثه تلفات جانی نداشت و آتش‌نشانان در مدت زمان کوتاهی توانستند آتش را تحت کنترل درآورند و ساکنین را نیز به سلامت از ساختمان  خارج کنند.

عضو گروه تلگرام اول فارس شوید

عضو گروه واتساپ اول فارس شوید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار