چاپ کد خبر: 25038
10 فروردین 1399

سپیدانی ها در خانه بمانند، امسال سیزده بدر نداریم

فرماندار سپیدان با بیان اینکه تدابیر لازم برای ممانعت از گشت و گذار مردم در روز سیزده بدر انجام شده،اعلام کرد:به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی یک کمیته ایست و بازرسی از خروج شهروندان از منزل در روزهای دوازهم و سیزدهم فروردین ماه سال جاری جلوگیری می کنند.

فرماندار سپیدان 1

به گزارش اول فارس به نقل از روابط عمومی فرمانداری سپیدان،فرماندار سپیدان در خصوص اعضای این کمیته ایست و بازرسی،اظهار داشت: اعضای این کمیته متشکل از نماینده فرماندار،نیروی انتظامی،بسیج و پلیس راهور می باشد که از هرگونه تردد افراد در روزهای دوازدهم و سیزدهم جلوگیری می کنند.

جمال جوادی جهرمی با بیان اینکه امسال در سپیدان سیزده بدر نخواهیم داشت:به مردم فهیم شهرستان توصیه می شود در روزهای دوازدهم و سیزدهم در خانه بمانند زیرا پارک ها،اماکن تفریحی و گردشگری تفرجگاه های شهرستان کماکان تعطیل و ورود افراد به این مناطق ممنوع است.

برای عضویت در کانال واتساپ اول فارس کلیک کنید 

ویژگی جدیدی مشابه با کانال تلگرام به واتساپ اضافه شد | پلازامگ

نماینده عالی دولت در سپیدان به حضور بی شمار هرساله افراد غیربومی در روز سیزده بدر در مناطق گردشگری شهرستان اشاره وتاکید کرد:در روزهای دوازدهم و سیزدهم محورهای ورودی شهرستان به شدت کنترل و از ورود افراد غیر بومی جلوگیری خواهد شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار