چاپ کد خبر: 44385
15 بهمن 1399

سیاوش؛ جدیدترین سریال شبکه خانگی

سریال جدید سیاوش

اولین قسمت سریال سیاوش از شبکه خانگی پخش شد. سریالی که بازیگرانی چهره دارد و در قسمت اول فیلمبرداری خوب و بازی برخی از بازیگران جذاب بود.

آیا سریالی تکراری خواهیم دید

سیاوش در قسمت اول آن چه که به مخاطب نشان داده، قصه‌ای تکراری است اما احتمال بسیار بالایی وجود دارد که روند داستان تغییر کند. چرا که کارگردان تمام داستان را در قسمت اول برای مخاطب خود نخواهد گفت. سیاوش جوانی کشتی‌گیر و در اردوی تیم ملی است. اردویی که آن را مدیون آرزویی است که نامزدش برای او داشته و حالا در اردوی تیم ملی برای قهرمانی جهان متوجه می‌شود که معشوقه‌اش به علت بیماری در حال مرگ است و حالا باید برای عمل پیوند او پول دست و پا کند. در این مسیر تا این جا که نشان داده شده او بین دو راهی انتخاب ازدواج با کسی که دوستش ندارد و مرگ معشوقه‌اش قرار گرفته است.

حالا باید دید در ادامه چه خواهد شد و در قسمت‌های بعدی چه موضوع جذابی به نمایش گذاشته خواهد شد. شاید در قسمت اول مخاطب تیزبین بتواند ایرادات این سریال را بشمارد اما در حالت کلی از فیلم‌های دیگر نمایش خانگی ضعیف‌تر نیست و هم‌تراز آن‌ها است.

سیاوش 1

بازیگران سیاوش چه خواهند کرد؟

 میلاد کی مرام بازیگر نفش اول این فیلم است که نام او در سریال هم نام مجموعه است. محمد ولی‌زادگان، مرجان اتفاقیان و رضا کیانیان دیگر بازیگران قسمت اول «سیاوش» را تشکیل می‌دهند. دیگر بازیگران مانند مجید صالحی و ترلان پروانه هنوز به داستان وارد نشده‌اند و باید چندین قسمت دید و بعد از آن در مورد بازی بازیگران قضاوت کرد. سروش محمدزاده کارگردان این مجموعه است.

سروش محمدزاده کارگردان و تدوین‌گر سینما و تلویزیون است. از جمله سوابق هنری او می‌توان به فعالیت در آثاری همچون زیبا، ایکس ری، خط وصل، چهارشنبه، تلخ و شیرین، دیوار به دیوار و سیاوش اشاره کرد. چهارشنبه نخستین فیلم بلند سروش محمدزاده در مقام کارگردان و محصول سال ۱۳۹۴ است. در مراسم عروسی یک اتفاق ناگهانی باعث کشته شدن پدر خانواده می‌شود. یکی از اعضای خانواده مقتول به دنبال این است که بر هر شکل قصاص انجام شود و بخش دیگری از اعضای خانواده در برابر این خواسته مقاومت می‌کنند. کشمکش میان این دو گروه باعث شکل‌گیری شرایطی می‌شود که همه را درگیر می‌کند. شهاب حسینی و آرمان درویش بازیگران این فیلم هستند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار