چاپ کد خبر: 14286
7 مهر 1398

سیروس سجادیان: تقویت امید ‏و تحقق وعده مسئولان بزرگترین معروف است

رئیس مجمع رهروان امر به معروف فارس

رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان فارس تاکید کرد که تقویت امید در جامعه و عمل به وعده‌ها توسط مسئولان، بزرگترین خدمت و مهمترین معروف محسوب می‌شود.به گزارش اول فارس ،  سیروس سجادیان یکشنبه ۷ مهر در جلسه مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر فارس که با حضور نماینده‌ ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شیراز برگزار شد، گفت: امروز درد و علاج کشور ما با تبعیت از آیات قرآن و پیروی از آیات شریفه آن قابل حل ‏است‎.

وی ‎مشارکت عمومی مردم، عمل به وظایف، پاسخگویی، شفافیت، پرهیز از اختلافات، مبارزه با ‏فساد، قانونمداری و اجرای قانون توسط مسئولین را از جمله مؤلفه‌هایی عنوان کرد که سبب استحکام درونی نظام می‌شود.

به گفته رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر فارس، ‏انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در چارچوب قانون نسبت به اجزای حاکمیت موجب پیشرف، عدالت و آبادانی کشور در تمام حوزه‎های ‏اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، امنیتی، زیست محیطی و علم و فناوری می‌شود.

سجادیان رمز موفقیت امروز کشور را در پرتو همگرایی، همدلی، وفاق، اعتماد و اطمینان بین ‏مسئولین و مردم ذکر و ابراز امیداوری کرد که با همکاری رسانه‌ها، صاحبنظران، جوانان، نخبگان، ‏خبرگان، علما، دانشجویان و اساتید  یاوران خوبی برای مسئولین و ‏مطالبه‌گران کارآمدی برای مردم و افکار عمومی در جامعه باشیم.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار