چاپ کد خبر: 92311
25 مرداد 1401

سیستم های حمل و نقل جاده ای فارس آماده پشتیبانی و ارائه خدمات به زائران اربعین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس با اشاره به فراهم بودن شرایط برای انواع سفر زائرین اربعین حسینی (ع) گفت: برای افزایش سطح خدمات ایستگاه ویژه جابجایی زائرین اربعین در پایانه های چهارگانه مسافری شیراز راه اندازی می شود.

علیرضا راستیاری راهداری فارس

به گزارش اول فارس به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ، علیرضا راستیار گفت : هماهنگی و مقدمات لازم برای جابجایی زائرین و مشتاقان سفر معنوی اربعین با همکاری دستگاههای مسئول و بویژه بخش حمل و نقل استان انجام شده و انشاالله همانند سالهای گذشته ، زائرین اربعین حسینی مشکلی برای سفرمعنوی اربعین نخواهند داشت .

رئیس کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین حسینی (ع) استان اظهار داشت : جلسات کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان فارس به صورت منظم در حال برگزاری است و تاکنون نیز هماهنگی های مناسبی بین دستگاه های مرتبط عضو این کمیته برقرار شده و با پیگیری مصوبات این کمیته قطعاً امسال شاهد افزایش سطح خدمات به زائرین محترم خواهیم بود.

وی با اشاره به لزوم آمادگی دستگاه های مسئول در بازه زمانی سفر اربعین گفت : بر اعلام ستاد سفر اربعین کشور، طرح سراسری جابجایی زوار اربعین حسینی از ۱۰ شهریور تا ۵ مهر بمدت ۲۷ روز اجرایی می شود و زوارالحسین (ع) از شهرهای محل سکونت خود به مرز های تعیین شده و بالعکس جابجا می شوند .

علیرضا راستیار رئیس کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین حسینی (ع) استان فارس خاطرنشان ساخت : تا پایان طرح اربعین سالجاری ایمن سازی تمامی محورهای مواصلاتی استان در دستور کار قرار راهداری قرار گرفته و از زمان شروع طرح علاوه بر آماده بودن راهدارخانه های موجود در مسیر ، تمامی گشت های راهداری نیز فعال می گردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در بخش دیگری از سخنان خود گفت : از تمامی ظرفیت ناوگان بخش حمل و نقل مسافر استان برای ارائه خدمات هرچه مطلوب تر به زائران اربعین حسینی(ع) بهره گیری می شود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار