چاپ کد خبر: 61572
30 تیر 1400

شاسی بلند مرسدس بنز میباخ GLS یک خانه راحت متحرک +مشخصات و تصاویر

به گزارش گروه خودرو اول فارس، مرسدس بنز-میباخ GLS 600 4MATIC نمایانگر شکل جدیدی از لوکس بودن در بخش SUV است.

این خودروی فوقالعاده زیبا و قوی  با ترکیب طراحی بدنه و مبانی فنی GLS را می توان یک سالن لوکس درجه یک متحرک نامید ، نمونه کارها از برند مرسدس-میباخ را گسترش می دهد. فضای داخلی بزرگ آن با بالاترین درجه مواد و عایق صوتی بسیار موثر ، فضایی شیک و شبیه پیله را ایجاد می کند.

از موقعیت نشیمن دلپذیری که دارند ، مسافران به لطف کرکره های خورشیدی غلتکی که روی دو شیشه کناری عقب کار می کنند ، می توانند خود تصمیم بگیرند که می خواهند چه مقدار از محیط اطراف خود را ببینند. سیستم تعلیق AIRMATIC به عنوان استاندارد یا سیستم تعلیق اختیاری کاملاً فعال با E-ACTIVE BODY CONTROL به طور موثری دست اندازهای جاده را از بین می برد.

نوع موتور منحصر بفرد برای مایباخ
برای اولین بار ، یک برنامه درایو مخصوص مایباخ وجود دارد که راحتی بیشتری را در قسمت عقب تضمین می کند. دسترسی و خروج نیز بسیار راحت است: هنگام باز شدن درها ، وسیله نقلیه اندکی پایین می آید و یک تخته روشنایی روشن و سریع در سکوت دسترسی و خروج ظاهر می شود. تخته های در حال اجرا از آلومینیوم آنودایز ساخته شده اند. موتور V8 با حجم چهار لیتر ، که می تواند ۴۱۰ کیلووات (۵۵۸ اسب بخار) و ۷۳۰ نیوتن متر گشتاور را توسعه دهد ، یک نوع موتور است که منحصراً برای مایباخ ساخته شده و ماشین را با احتیاط و قدرتمندی حرکت می دهد. این موتور با سیستم ۴۸ ولت EQ Boost ترکیب شده است. مرسدس میباخ GLS 600 4MATIC در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ وارد بازار می شود.

طراحی خارجی: لوکس در ناب ترین شکل آن.
مرسدس-میباخ GLS فرم بدنه و مبانی فنی برتر و قوی ارائه شده توسط GLS ، کلاس S را در بین SUV ها ، با تمام تجملات فنی و مادی یک خودروی سالن درجه یک ترکیب می کند. به شکلی شیک و در عین حال برجسته ، جایگاه ویژه خود را در میان SUV های مرسدس بنز نشان می دهد. مرسدس-میباخ ستاره مرسدس را به شکل سنتی و به صورت قائم بر روی کلاه خود تحمل می کند. در جایی که مرسدس بنز GLS دارای یک ستاره بزرگ بین دو لوور افقی در جلوپنجره رادیاتور است ، مشبک مرسدس-مایباخ دارای یک خط ظریف و ظریف از نوارهای کروم عمودی به عنوان یک نقوش است. آنها به تیغه های پاروی کوچک در لبه بالایی باز می شوند و در قاب کرومی با حروف “MAYBACH” در مرکز بالای آن قرار می گیرند.

پله های اتوماتیک یک تجربه جدید از ورود به خودرو
به طور خاص پله های مخصوص بالارفتن از خودرو  چیزی بیش از تزئینات  هستند.

این پله ها به طور استاندارد ، شامل یک پنل بالارونده هستند که به طور خودکار برای ورود و خروج مسافران از وسیله نقلیه تغییر می کند. تخته های رمپ تاشو با طول بیش از دو متر ساخته شده از آلومینیوم براق با نوارهای لاستیکی ضد لغزش ، USP مرسدس میباخ GLS هستند.

این پله های تاشو واتوماتیک نه تنها به رانندگان و مسافران مرسدس-میباخ GLS اجازه دسترسی راحت و خروج راحت می دهند بلکه هر بار از تماشای بی نظیر آن لذت خواهند برد

طراحی داخلی: یک استایل مطمئن و لوکس معتبر.
فضای داخلی مرسدس-میباخ از ابعاد سخاوتمندانه GLS استفاده می کند تا صندلی راحتی را در هر چهار یا پنج صندلی به رانندگان و مسافران ارائه دهد. این منطقه به عنوان یک منطقه احساس خوب در نظر گرفته شده است که در آن راننده و مسافران می توانند از وقت خود به راحتی که می خواهند استفاده کنند. به خصوص از پشتی اجرایی می توان هم به عنوان دفتر کار و هم به عنوان یک منطقه آرامش خصوصی استفاده کرد. ادغام دستگاه های دیجیتال در هر صندلی نقش مهمی دارد. نمایشگرهایی با وضوح بالا با گرافیک و صفحه نمایش لمسی درخشان برای کنترل ویژگی های گسترده ، فضای لوکس را بیشتر تقویت می کنند. کاربر مرسدس-میباخ می تواند محیط دیجیتالی خود را کاملاً در اتومبیل ادغام کند ، چه به عنوان راننده شخصی و چه راننده اتومبیل.

مفهوم بعدی: فضایی برای زندگی خوب.
مفهوم فضایی مرسدس-میباخ GLS با موقعیت نشسته در بالای سطح جاده شروع می شود ، که مفهوم SUV را در بخش لوکس قرار می دهد. در مقایسه با کلاس S ، راننده بیش از ۲۵ سانتی متر بالاتر می نشیند ، سرنشینان عقب تقریبا ۲۸ سانتی متر بالاتر. این امر ورود به داخل منافذ باز درب با استفاده از تخته های برقی مخصوص را برای سرنشینان آسان می کند. فضای داخلی مرسدس-میباخ از ابعاد سخاوتمندانه GLS برای ارائه صندلی راحت و جادار به رانندگان و مسافران استفاده می کند. فضای داخلی به عنوان یک منطقه احساس خوب طراحی شده است.

محفظه عقب به خصوص با صندلی های ۱۲۰ میلی متر عقب نسبت به مرسدس بنز GLS ، هم به عنوان یک دفتر کار و هم به عنوان یک منطقه آرامش خصوصی عمل می کند.

صندلی های عقب بیرونی با تکیه گاه های گوساله ای شکل و پشتی استثنایی گسترده ای که می تواند تا ۴۳.۵ درجه به عقب متمایل شود ، برای آرامش عمیق در سفرهای طولانی یا حتی چرت زدن قدرت جوان کننده ایده آل است.

پیشرانه: قدرت برتر.
مرسدس-میباخ GLS 600 4MATIC جدید منحصراً توسط موتور قدرتمند و با احتیاط M 177 رانده می شود – یک نوع جدید و الکتریکی از موتور بنزینی V8 با جابجایی ۳۹۸۲ سی سی ، سیستم الکتریکی ۴۸ ولتی و استارت دینام ( ISG) ISG وظیفه عملکردهای ترکیبی مانند EQ Boost یا بازیابی انرژی را بر عهده دارد ، در حالی که امکان صرفه جویی در مصرف سوخت را که قبلاً برای فناوری هیبریدی ولتاژ بالا ذخیره شده بود ، فراهم می کند. این توسعه بر بهبود طولانی مدت ارقام مصرف و آلایندگی متمرکز شد.

در همان زمان ، انتظارات قدرت مشتری باید برآورده شود. در نتیجه ، این پیشرانه ۴۱۰ کیلووات (۵۵۸ PS) و ۷۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور اضافی و ۱۶ کیلووات / ۲۲ PS قدرت به طور موقت از طریق EQ Boost در دسترس است. نیرو توسط گیربکس اتوماتیک ۹G-TRONIC منتقل می شود. گسترش گسترده نسبت ها برای دنده های یک به ۹ ، کاهش قابل توجهی در دور موتور را تضمین می کند و عامل تعیین کننده ای در بالا بودن سطح رانندگی و راحتی سواری است. به همین ترتیب استاندارد مورد انتقال با انتقال متغیر گشتاور محرک از ۰-۱۰۰ درصد (Torque on Demand) بین محورها است.

سیستم های کمک رانندگی: بادیگارد و کمک خلبان.
مرسدس-میباخ GLS جدید با بسیاری از جدیدترین سیستم های کمک رانندگی مرسدس بنز که به طور استاندارد در آن گنجانده شده است ، ارائه می شود.

سیستم های PRE-SAFE® ، که می توانند با شروع اقدامات برگشت پذیر در برخی موارد قبل از تصادف ، کارایی محافظتی خودرو را افزایش دهند ، جامع و پیشرفته نیز هستند. گزینه ها شامل بسته ای شامل Active Stop-and-Go Assist و PRE-SAFE® Impulse Side است. یکی از ویژگی های بارز صندلی اجرایی در مرسدس-میباخ کیسه هوای بالشتک در بالش صندلی است. در صورت تصادف از جلو ، برای جلوگیری از سر خوردن سرنشین عقب در زیر کمربند در زمان قرارگیری صندلی در حالت خمیده طراحی شده است.

کیسه هوا ، بالشتک مسافر را تا آنجا که ممکن است در ناحیه لگن مهار کرده و از این طریق اثر مهار کمربند ایمنی سه نقطه ای مجهز به کشش های حلقوی اینرسی و محدود کننده های نیروی تسمه را افزایش می دهد.

The Mercedes Maybach GLS 13 خودروی جدید

The Mercedes Maybach GLS 14 خودروی جدید

The Mercedes Maybach GLS 15 خودروی جدید

The Mercedes Maybach GLS 16 خودروی جدید

The Mercedes Maybach GLS 17 خودروی جدید

The Mercedes Maybach GLS 18 خودروی جدید

The Mercedes Maybach GLS 19 خودروی جدید

The Mercedes Maybach GLS 20 خودروی جدید

The Mercedes Maybach GLS 21 خودروی جدید

The Mercedes Maybach GLS 22 خودروی جدید

The Mercedes Maybach GLS 23 خودروی جدید

The Mercedes Maybach GLS 24 خودروی جدید

The Mercedes Maybach GLS 25 خودروی جدید

The Mercedes Maybach GLS 26 خودروی جدید

The Mercedes Maybach GLS 27 خودروی جدید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار