چاپ کد خبر: 32820
1 مرداد 1399

در کازرون |قتل ۳ طلافروش به مرگ سه نفر در یک تعویض روغنی ارتباط ندارد

 فرمانده انتظامی “کازرون” از کشته شدن ۳ نفر بر اثر شلیک اسلحه ساچمه زنی در این شهرستان خبر داد.
IMAGE11595403954670

به گزارش اول فارس، سرهنگ “محمد عبادی نژاد”  در این خصوص اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل در یکی از باغ های اطراف شهر “کازرون”، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی مشاهده کردند که ۳ نفر با اسلحه ساچمه زنی مورد اصابت گلوله قرار گرفته و بر اثر شدت جراحت های وارده فوت کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان “کازرون” با بیان اینکه در بازرسی از محل، کلیه اموال مقتولان شامل مقادیری طلا و خودرو سواری متعلق به آنان کشف شد، افزود: تحقیقات اولیه پلیس نشان می دهد که انگیزه ضارب یا ضاربان سرقت نبوده و با توجه به سرنخ های به دست آمده، دستگیری متهم یا متهمان در دستور کار قرار دارد.

بر اساس این گزارش سرهنگ عبادی نژاد تاکید کرد: خرداد ماه سال جاری نیز ۳ نفر در یک مغازه تعویض روغنی در این شهرستان جان خود را از دست دادند که فوت آن ها هیچ ارتباطی به این پرونده نداشته و پس از تحقیقات تکمیلی پلیس و بنا به اعلام پزشکی قانونی، علت مرگ آنان مسمومیت و خفگی ناشی از استنشاق گاز منو اکسید کربن بوده است.

وی با بیان اینکه مردم به شایعات مطرح شده در فضای مجازی پیرامون وقوع این دو حادثه توجهی نکرده و اخبار صحیح و موثق را از منابع رسمی و مرکز اطلاع رسانی پلیس دریافت کنند، تأکید کرد: پلیس با انتشار دهندگان شایعات بی اساس و کسانی که بخواهند امنیت جامعه را مختل سازند، برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

عضوکانال اول فارس در واتساپ شوید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار