چاپ کد خبر: 69796
13 مهر 1400

شرایط ثبت نام پیش‌فروش ۵ محصول ایران خودرو ویژه مهرماه +جدول

گروه صنعتی ایران خودرو   شرایط پیش‌فروش ۵ خودروی تولیدی خود را اعلام کرد.

ایران خودرو 4

در این طرح، ۵ محصول پژو ۲۰۷ پانوراما دنده دستی (۶ سرعته)، سورن پلاس، رانا پلاس، دناپلاس توربو مجهز به گیربکس ۶ سرعته و در آخر هم خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک حضور دارند که موعد تحویل تمامی آنها، به طور میانگین از شهریور الی مهرماه سال ۱۴۰۱ می‌باشند.

لازم به ذکر بوده که خودروهای دناپلاس توربو دستی و پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای مجهز به گیربکس دستی، بزودی با گیربکس ۶ سرعته تحویل مشتریان خواهد شد.

نکته مهمی که ایران خودرو در این بخشنامه ذکر نموده است، این بوده که مبلغ پیش پرداخت در نظر گرفته شده، کمتر از ۵۰ درصد قیمت خودرو است.

متقاضیان می‌توانند از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ اقدام به ثبت‌نام کرده و لازم به ذکر بوده که تا روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ زمان برای ثبت‌نام وجود دارد. متقاضیان می‌توانند با ورود به سایت اینترنتی فروش محصولات به نشانی https://esale.ikco.ir پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند. لازم به ذکر است تا سه روز پس از ثبت‌نام متقاضیان در شرایط پیش‌فروش ایران‌خودرو، مراسم قرعه‌کشی انجام خواهد شد و برندگان این طرح مشخص می‌شوند. از آن تاریخ افراد انتخاب‌شده به مدت پنج روز فرصت دارند تا پیش‌پرداخت لازم برای شرکت در شرایط پیش‌فروش ایران‌خودرو را واریز نمایند.

 

ثبت نام خودرو ایران خودرو

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

شاکی سه شنبه , ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹

۱۷بار ثبت نام کردم، دریغ از یه نیمچه ماشین?

آخرین اخبار