چاپ کد خبر: 86503
23 خرداد 1401

شرایط جذب مشمولان متأهل خدمت سربازی در نیروی انتظامی

معاون وظیفه عمومی اسدآباد گفت: سعی بر آن است تا مشمولان متأهل خدمت سربازی جذب نیروی انتظامی شوند.

به گزارش اول فارس، سرگرد علی جعفری‌منش با اعلام این خبر اظهار کرد: مشمولان متأهل خدمت سربازی دارای دو فرزند در صورتی که کارهای اعزامی خود را انجام دهند به ازای همسر دو ماه کسری و به ازای هر فرزند سه ماه کسری به خدمت آنها داده شده و در داخل شهر سکوت خود خدمت خواهند کرد و سعی بر آن خواهد بود که جذب نیروی انتظامی شوند.

وی در گفتگو با ایسنا بیان کرد: کسانی که به نحوی مشمولان غایب را در مؤسسات دولتی و غیردولتی از قبیل کارخانه‌ها، شرکت‌ها، آموزشگاه‌ها، کارگاه‌ها، بنگاه‌ها، مغازه‌ها و تعمیرگاه‌ها به‌کارگیری کنند توسط نیروی انتظامی و وزارتخانه‌هایی چون تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت شناسایی و به محاکم مصالحه قضایی معرفی خواهند شد.

معاون وظیفه عمومی اسدآباد ادامه داد: مجازات این گونه افراد برای بار اول هزینه سالانه یک سرباز و برای بار دوم و بیشتر هزینه سالانه سه سرباز است.

وی تصریح کرد: برابر اعلام سازمان وظیفه عمومی انتظامی کل کشور مشمولان غایب بالای سه سال در صورت تمایل می‌توانند بعد از سپری کردن دوره آموزشی در انتظامی استان محل سکونت خود به‌کارگیری شوند.

جعفری‌منش در پایان تأکید کرد: این مشمولان می توانند برای اطلاع و آگاهی بیشتر به مراکز وظیفه عمومی سراسر استان مراجعه و یا با شماره تلفن گویای وظیفه عمومی به شماره ۰۶۴۴۸۰ تماس بگیرند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار