چاپ کد خبر: 85972
18 خرداد 1401

پرداخت وام ۵۰۰ میلیونی ، ۶۰ ماهه با سود ۴ درصد+شرایط دریافت

فرادی که برای تامین نیازهای مالی یا تعمیر مسکن خود به وام احتیاج دارند و مشتری بانک گردشگری هستند، می‌توانند از تسهیلات ۵۰۰ میلیونی طرح «۶ در ۴» این مجموعه بهره ببرند.

وام 500 میلیونی بانک گردشگری

به گزارش اول فارس، دارندگان حساب بلندمدت در یکی از شعب بانک گردشگری امکان تقاضای تسهیلات طرح ۶ در ۴ را دارند.

میزان سود این وام ۴ درصد بوده و مدت زمان بازپرداخت آن هم ۶۰ ماه اعلام شده است. مبلغ این وام براساس گردش حساب و مبلغ سپرده مشتری، تعیین می‌شود.

ضمانت اصلی برای پرداخت این وام، مسدودی سپرده است. بنابراین تا پایان زمان پرداخت اقساط این تسهیلات، سپرده مشتری در بانک مسدود خواهد شد. البته در مدت مسدودی سپرده، ۶ درصد سود به آن تعلق می‌گیرد.

در صورتی که بانک گردشگری حداکثر مبلغ تسهیلات را با میزان سود و مدت زمان بازپرداخت ذکر شده به متقاضیان بپردازد، مبلغ اقساط برای وی ۹ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۶۱ تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام هم ۵۲ میلیون و ۴۹۵ هزار و ۶۶۲ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن هم ۵۵۱ میلیون و ۳۳ هزار و ۳۳۳ تومان است.

مختصری از بانک گردشگری

آغاز فعالیت بانک گردشگری به سال ۱۳۸۹ بازمی‌گردد. این مجموعه در زمینه‌های مختلف شغلی و در خصوص تامین مالی بخش‌های مختلف به خصوص حوزه گردشگری، خدمات مجاز بانکی را ارائه می‌دهد. در واقع این بانک با تاکید بر صنعت گردشگری و صرف منابع تخصصی عمل می‌کند.

این بانک سال ۱۳۹۶ بین صد شرکت برتر ایران، رتبه ۵۵ را به دست آورد. کسب نشان زرین برند پایدار با رویکرد مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی، نشان برتر پنجمین اجلاس جهانی حوزه برندینگ و مشتری مداری و … از دیگر افتخارات این مجموعه است.

شما هم نظرتان را برای ما بنویسید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

سکینه شنبه , ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸

گرفتن وام خود اشتغالی خوراکی

آخرین اخبار