چاپ کد خبر: 80726
22 فروردین 1401

شرایط فروش اقساطی چهار خودرو تیگو ۷ ، آریزو ،X22 و X33 مدیران خودرو

امکان خرید اقساطی تیگو ۷ در اولین فروش محصولات بخش تیگو آریزو گروه خودروسازی ایران خودرو به دو شکل نقدی و اقساطی از دیروز فراهم شده است.

به گزارش  اول فارس، در اولین فروش از محصولات این گروه، ایران خودرو دو محصول تیگو ۷ آی ای در دو مدل ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را عرضه کرده است. تیگو ۷ یکی از محصولات پرطرفدار این گروه از خودروهای مدیران خودرو است که در این لیست قرار دارد.

تیگو ۷ آی ای با مدل‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با قیمتی یکسان و به مبلغ یک میلیارد و ۴۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در این طرح به فروش می‌رسند. تنها تفاوت در قیمت این خودروها، مبلغ پیش پرداخت و میزان تسهیلات‌شان است.

تیگو 1

مدت اقساط خرید دو خودرو تیگو ۷ آی ای مدل ۱۴۰۰ و تیگو ۷ آی ای مدل ۱۴۰۱، حداکثر ۶۰ ماه در نظر گرفته شده و تا ۴۵ روز کاری به خریداران نهایی تحویل داده می‌شود. اما میزان پیش پرداخت برای تیگو ۷ مدل ۱۴۰۰ با تسهیلات حداکثر ۷۰ درصدی، ۳۱۲ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است و این مبلغ برای تیگو ۷ آی ای مدل امسال با تسهیلات نهایتا ۶۰ درصدی، ۴۱۶ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان اعلام شد.

البته علاوه بر این دو محصول، ۴ خودروی دیگر شامل: آریزو ۶، نیو آریزو اس تی آی ای، ایکس ۲۲ پرو اکسلنت توربو، ایکس ۳۳ اس آ تی اکسلنت اکسپرت، ایکس ۲۲ پرو آی تی و ایکس ۳۳ اس آتی اکسلنت اسپرت نیز برای فروش اقساطی این دوره در نظر گرفته شده‌اند.

گفتنی است محصولات عرضه شده در این طرح علاوه بر سرویس‌های دوره‌ای معمول، ۲ نوبت سرویس رایگان نیز خواهند داشت.

Chery Pricelist 00 12 26 13 1

PriceList 00 12 25 Code 0018

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

حمید جمعه , ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱

عزیز من یه ذره سوادتون رو ببرید بالا. اون آریزو اس تی آی ای نیست، بلکه آریزو ۵ تی آی ای جدید هست. عدد ۵ رو اس خوندین. خخخخخخخ

محمد سه شنبه , ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵

دوستان کسی شماره داره از اینجا پیامک کنه مننون ..

ماه سه شنبه , ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

این دیگه چه حرفی بود که گفتند خودروهای بالا یک میلیارد مالیات بالای داره الان بااین ارز یک میلیارد چهارصد صفر ان بود حالا دست دوم چهارسال کار کرده اس این قیمت نمیدند وگر نه قیمت ان زیر میلیارد بود سانتافه این مسئله هو انداختند تا خودرو چینی را که دویست میلیونی را یک میلیارد بفروشند

علی دوشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶

بازهم مدیران خودرو پول زورش را اقساطی میگیرهوووقیمت ها واقعا گرونه

علی دوشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸

ببخشید ما اگه بخوایم پیش رو بیشتر بدیم امکان داره قسطاش کمتر بشن مدل ۱۴۰۰

سلطانی دوشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴

آقا شما ماشین هایی که ۵ ماه پیش پولشو گرفتین بدین بعد هی آگهی کنید

آخرین اخبار