چاپ کد خبر: 69768
12 مهر 1400

شرایط فروش اقساطی و بدون کارمزد خودرو شاسی بلند ” فردا SX5 “

شرکت خودروسازی فردا موتورز از آغاز فروش اقساطی محصولات خود در طرح ویژه فروش پاییز با اقساط ۲۴ ماهه خبر داد.

فردا SX5 3

به گزارشاول فارس، خودرو سازی فردا موتورز در طرح ویژه فروش اقساطی خود کراس اوو” FMC SX5 “را با اقساط ۲۴ ماهه و موعد تحویل ۹۰ روزه به فروش می‌رساند.

در این شرایط فروش خودروسازی فردا کراس اوو” FMC SX5 ” را با ۵۰ درصد تسهیلات و اقساط ۲۴ ماهه بدون کارمزد عرضه می کند. علاوه بر این  این شرکت خودروسازی میزان گارانتی محصولات خود را که پیش از این ۴ سال بود، به مدت یک سال افزایش داده و خریداران می‌توانند از گارانتی ۵ ساله یا ۱۰۰ هزار کیلومتری بهره‌مند شوند.

جدول فروش به شرح زیر است:

فردا SX5 2 e1633344284889

شایان ذکر است این طرح فروش به مدت محدود و صرفا برای خودرو SX5 اجرا خواهد شد. علاوه بر آن در طرح فروش اعلامی از سوی فردا موتورز خبری از عرضه سدان FMC 511 به چشم نمی‌خورد.

فردا SX5 1

علاقمندان برای اطلاع از جزئیات طرح پاییزه فروش فردا موتورز می‌توانند به وب‌سایت این گروه خودروسازی مراجعه کنند.

خودرو “فردا SX5” چه ویژگی هایی دارد؟

“فردا SX5 “دومین محصول مونتاژی شرکت خودروسازی فردا است که با داخلی سازی ۲۰ درصد به خط تولید این شرکت آمده و در جایگاه یک کراس اوور متوسط قرار می گیرد.

این خودرو به پیشرانه ۱.۶ لیتری ۴A92 میتسوبیشی مجهز است که ۱۲۳ اسب بخار را با گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر تولید می کند.

جعبه دنده اتوماتیک CVT نسل سوم هم توان این پیشرانه را به چرخ های جلوی فردا SX5 می رساند. این جعبه دنده حالت تعویض دنده مصنوعی تیپ ترونیک، حالت برفی و حالت اسپرت را در خود دارد.

فرمان کمکی برقی، سانروف، سنسور نور، سنسور باد لاستیک، کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، کامپیوتر سفر، تهویه الکتریکی، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، تریم داخلی چرم، کروز کنترل و… از جمله امکانات فردا SX5 است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

رضا چهارشنبه , ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰

ای کاش یکم خجالت میکشیدید۹۰%مردم زیر فقرند آخه با برجی ۴/۵۰ حقوق چطور ماهانه ۱۳ملیون قسط بدند شما.انگار توی این مملکت زندگی نمیکنید خدا درددون بدد ودوا بهتون ندد انشاالله

ناشناس چهارشنبه , ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹

ای کاش یکم خجالت میکشیدید۹۰%مردم زیر فقرند آخه با برجی ۴/۵۰ حقوق چطور ماهانه ۱۳ملیون قسط بدند شما.انگار توی این مملکت زندگی نمیکنید خدا درددون بدد ودوا بهتون ندد انشاالله

عباس واثقی امیر سه شنبه , ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴

با۶۰۰میلیون پس هم انجام میشه

آخرین اخبار