چاپ کد خبر: 89262
18 تیر 1401

شرایط وام فوری ۵۰ میلیون تومانی بانک سپه چیست؟

افرادی که برای خرید انواع کالاها کمبود نقدینگی دارند، در صورت داشتن سپرده قرض الحسنه در بانک سپه امکان دریافت وام فوری ۵۰ میلیون تومانی دارند. این تسهیلات در قالب طرحی به نام «بهین کارت سپه» به واجدین شرایط پرداخت می‌شود.

بهین کارت سپه

شرایط وام فوری ۵۰ میلیون تومانی بانک سپه چیست؟

متقاضیان دریافت وام فوری ۵۰ میلیون تومانی طرح بهین کارت سپه؛ با این مبلغ امکان خرید کالا از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک سپه را دارند. متقاضیان بعد از افتتاح حساب قرض الحسنه در یکی از شعب بانک سپه، باید ضامن رسمی به این مجموعه ارائه دهند. سود این وام ۱۸ درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن ۳۶ ماه اعلام شده است. این وام در قالب کارت اعتباری ارائه می‌شود و به افرادی تعلق می‌گیرد که در سیستم بانکی هیچ بدهی یا چک برگشتی نداشته باشند.

با توجه به رقم وام، سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط ۱ میلیون و ۸۰۷ هزار و ۶۲۰ تومان است. کل سود وام ۱۵ میلیون و ۷۴ هزار و ۳۱۲ تومان و مجموع رقم وام و سود آن ۶۵ میلیون و ۱۲۷ هزار و ۳۱۲ تومان خواهد بود.

تاریخچه بانک سپه
بانک سپه سال ۱۳۰۴ در محلی محدود، در قالب چند مغازه، فعالیت خود را آغاز کرد. اکنون با نزدیک به یک قرن تجربه و هزار و ۷۰۰ شعبه در مناطق مختلف کشور توانسته نقش مهمی در عرصه مالی و اقتصادی کشور ایفا کند. این بانک در عرصه بین المللی با ایجاد واحدهای بانکی در کشورهایی مانند آلمان، ایتالیا و فرانسه و همچنین شعبه بین المللی در انگلستان در عرصه جهانی نیز خدمات ارائه می‌دهد.

براساس گزارش‌های موجود، این بانک از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا اواخر خردادماه سال جاری بالغ بر ۲۰۰ هزار میلیارد تومان انواع تسهیلات را پرداخت کرده است.

اشاره 1

فال حافظ ۲۰ تیر با تفسیر زیبا و معنی دقیق

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس یکشنبه , ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰

تسهیلات به کی داده شده. هرکسی ک پارتی داشته

ناشناس یکشنبه , ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹

تسهیلات به می داده شده. هرمسی ک پارتی داشته

ناشناس یکشنبه , ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۱۱

درود بر بانک سپه با این بانکداری

مرتضی عبادزاده شنبه , ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

سود باز پرداخت کمتر بشه لطفاً تشکر

آخرین اخبار