چاپ کد خبر: 95793
12 مهر 1401

شرایط و نحوه ثبت نام کلیه محصولات سایپا بدون از قرعه کشی+جدول قیمت

حسین کاظمی طرقی، معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده و افزایش ظرفیت تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا تمامی محصولات این گروه خودروسازی از شرایط قرعه کشی خارج شد و با اعلام بخشنامه فروش متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت https://saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام تا زمان تکمیل ظرفیت‌ها اقدام کنند.

سایپا 1

به گزارش اول فارس ، وی افزود: پیرو دستور ۸ بندی رئیس جمهور محترم و پیگیری‌های وزارت صمت به منظور حذف شرایط قرعه کشی محصولات، با تلاش کارکنان گروه خودروسازی سایپا، برنامه افزایش ظرفیت تولید طی هشت ماه اخیر در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه با مجوز وزارت صمت، تمامی محصولات گروه خودروسازی سایپا از شرایط قرعه کشی خارج شد.

وی تاکید کرد: در سومین دوره واگذاری خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص  خودرو، تنها خودرو ساینا S در شرایط قرعه کشی قرار داشت که با  افزایش ظرفیت تولید این خودرو، کلیه تعهدات خودروی مذکور به مشتریان تحویل شد؛ لذا وزارت صمت بر این اساس، مجوز فروش خودروی مذکور بدون قرعه کشی را صادر کرد.

این مقام مسئول در سایپا افزود: افزایش ظرفیت  تولید و عرضه محصولات گروه سایپا از بهمن ماه سال گذشته در دستور کار قرار گرفت. طی هشت ماه گذشته تا کنون بیش از ۳۴۰ هزار خودرو، تجاری و تحویل مشتریان شده است که نسبت به دوره مشابه افزایش قابل توجهی را رقم زده است.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا خاطرنشان کرد: برای تمامی مشارکت‌کنندگان  در خرید خودرو ساینا S دوره سوم که حایز شرایط هستند با ارسال پیامک جهت تکمیل وجه و پیگیری شرایط خرید اطلاع رسانی خواهد شد بنابراین مشتریانی که به آن ها اطلاع‌رسانی شده، با مراجعه به سایت سامانه یکپارچه تخصیص به آدرس https://sale.iranecar.com پیگیری مراحل ثبت نام را انجام دهند.

قیمت محصولات سایپا (مهر)
گروه خودروسازی سایپا قیمت محصولات خود برای مهر ماه ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

 

قیمت (تومان)

نوع خودرو

۱۲۰.۰۷۵.۰۰۰

تیبا صندوق دار
۱۴۱.۹۸۰.۰۰۰

تیبا پلاس

۱۲۷.۰۸۵.۰۰۰

تیبا ۲
۱۴۱.۹۸۰.۰۰۰

تیبا ۲ پلاس

۱۲۴.۸۶۰.۰۰۰

ساینا
۱۴۱.۹۴۸.۰۰۰

ساینا پلاس

۱۶۹.۹۶۶.۰۰۰

ساینا اس
۱۸۴.۷۹۸.۰۰۰

کوییک اس

۱۶۸.۲۰۹.۰۰۰

کوییک معمولی
۲۷۸.۰۷۰.۰۰۰

کوییک پلاس اتوماتیک

۱۷۸.۱۵۵.۰۰۰

کوییک آر
۲۸۸.۰۸۱.۰۰۰

کوییک آر پلاس اتوماتیک

۳۴۴.۷۱۵.۰۰۰

شاهین جی
۱۶۰.۶۱۲.۰۰۰

وانت ۱۵۱ معمولی

۱۸۶.۶۱۱.۰۰۰

وانت ۱۵۱ آپشنال
۳۱۸.۱۳۵.۰۰۰

نیسان تک آپشنال

۳۲۳.۹۳۵.۰۰۰

نیسان تک آپشنال رادیال
۳۵۹.۱۳۵.۰۰۰

نیسان دوگانه آپشنال

۳۶۴.۹۳۵.۰۰۰

نیسان دوگانه آپشنال رادیال
۳۸۹.۶۳۵.۰۰۰

نیسان دیزل

۳۶۵.۱۳۵.۰۰۰

پادرا پلاس
۴۲۰.۱۳۵.۰۰۰

پیکاپ کارون

 

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار