چاپ کد خبر: 69479
10 مهر 1400

شرایط پرداخت وام ویژه ۲۰۰ میلیون تومانی در بانک کارآفرین

بانک کارآفرین به منظور ارزش آفرینی برای مشتریان حقیقی طرح اعتباری متفاوتی را در قالب ثمرآفرین، صبا و تندیس را طراحی و ارائه کرده است.افراد حقیقی و حقوقی و مشتریان این بانک  بر اساس شرایط و ضوابط زیر می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند:

بانک کارآفرین

تسهیلات ثمرآفرین

بانک کارآفرین به منظور ارزش آفرینی برای مشتریان حقیقی طرح اعتباری ثمر آفرین را طراحی و ارائه کرده است.مشتریان گرامی بر اساس شرایط و ضوابط زیر می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند:

این تسهیلات به چه کسانی داده می شود؟

  • کلیۀ مشتریان حقیقی با افتتاح حساب جاری بدون دسته چک ویژه طرح بنام خود و پس از طی حداقل مدت زمان تعیین شده (از زمان افتتاح سپرده) و مطابق با امتیاز کسب شده بابت سپرده، می‌توانند در اولویت ارائه درخواست جهت اخذ تسهیلات قرار گیرند. مشتریان حقیقی می توانند در صورت تمایل، امتیاز استفاده از اولویت دریافت تسهیلات را به اقارب خود (پدر، مادر، همسر، فرزند، برادر و خواهر) منتقل و نسبت به معرفی احدی از اقارب خود جهت استفاده از اولویت دریافت تسهیلات اقدام نمایند.

شرایط سپرده‌گذاری

به منظور ایجاد سهولت در جذب منابع در چارچوب طرح مذکور، نحوه سپرده‌گذاری در حساب جاری بدون دسته چک ویژه طرح، هم به صورت یک‌جا و هم تدریجی فراهم می باشد. شرایط لازم جهت سپرده‌گذاری به منظور بهره‌مندی از اولویت اعطای تسهیلات به شرح زیر می‌باشد:

حداقل مدت سپرده‌گذاری و بهره‌مندی از اولویت اعطای تسهیلات ۹۰ روز (۳ ماه)
حداقل میزان سپرده‌ ۱۰ میلیون ریال

همچنین سقف تسهیلات و نحوه بازپرداخت آن به شرح زیر می‌باشد:

تسهیلات قرض الحسنه ۲۰۰ میلیون ریال ۳۶ ماه
تسهیلات مرابحه ۲ میلیارد ریال ۴۸ ماه
طرح تندیس

طرح تندیس

پارامترهای اعطای تسهیلات

  • اعطای تسهیلات طرح حاضر در قالب عقد قرض‌الحسنه و مرابحه و بر اساس مبلغ معدل حساب جاری اشخاص حقیقی طی دوره زمانی میانگین/معدل‌گیری (یک‌ماهه، سه‌ماهه، شش‌ماهه، یکساله و …) وفق شرایط و ضوابط ابلاغی در طرح حاضر امکان پذیر می‌باشد.
  • نوع تسهیلات قابل اعطا در بسته حاضر شامل تسهیلات قرض‌الحسنه جهت رفع نیازهای ضروری و نیز تسهیلات مرابحه خرید کالاها و لوازم مصرفی بادوام و تعمیر و بازسازی واحدمسکونی مشتریان حقیقی و اقارب معرفی شده از سوی مشتریان حقیقی وفق شرایط و ضوابط ابلاغی می باشد.
  • نرخ کارمزد تسهیلات قرض‌الحسنه وفق شرایط و ضوابط ابلاغی و در حال حاضر ۴ درصد و نرخ سود تسهیلات مرابحه وفق ضوابط ابلاغی از سوی بانک مرکزی و در حال حاضر حداکثر ۱۸ درصد می‌باشد.
  • اعطای تسهیلات در قالب طرح حاضر، بدون وثیقه نقد الزامی می‌باشد.
  • دوره بازپرداخت تسهیلات: برای تسهیلات قرض‌الحسنه حداکثر ۳۶ ماه و برای تسهیلات مرابحه حداکثر ۴۸ ماه و فاصله اقساط تسهیلات صرفاً ماهیانه می‌باشد.
  • طرح جدید صبا

    بانک کارآفرین از طرح تسهیلاتی جدید صبا برای تامین تسهیلات مورد نیاز اشخاص حقیقی جهت تعمیر و بازسازی ملک و خرید کالا، خدمات و لوازم و تجهیزات مصرفی بادوام رونمایی کرد.

    پرسنل شرکتها، سازمان ها و ارگانها طرف قرارداد و دارای تفاهم نامه همکاری با بانک، می توانند به صورت گروهی و سازمانی با ارائه معرفی نامه، در قالب شرایط ویژه، از مزایای این طرح تسهیلاتی بهره مند شوند.

      سقف فردی تسهیلات   حداکثر مدت بازپرداخت
    ۳۰۰ میلیون ریال ۳۶ ماه
    ۷۰۰ میلیون ریال ۴۸ ماه
    ۱ میلیارد ریال ۶۰ ماه
    ۲ میلیارد ریال ۶۰ ماه

    تسهیلات طرح جدید صبا در قالب عقد مرابحه اعطا می‌شود و نرخ سود آن مطابق ضوابط و مقررات ابلاغی از سوی بانک مرکزی حمهوری اسلامی ایران است.

    همچنین نحوه بازپرداخت تسهیلات طرح جدید صبا صرفاً به صورت اقساطی و ماهیانه است. حداقل و حداکثر تسهیلات فردی برای هر فرد حقیقی در طرح حاضر حداقل ۱۵۰ میلیون ریال و حداکثر دو میلیارد ریال است.

  • بانک کارآفرین در راستای پاسخگویی به نیازهای مالی و اعتباری مشتریان محترم، اقدام به اعطای تسهیلات مرابحه طرح تندیس با نرخ سود سالیانه ۵ درصد می‌نماید.

    کلیه اشخاص حقیقی واجد شرایط دریافت تسهیلات در بخش‌های مختلف اقتصادی اعم از تولیدی، خدماتی و بازرگانی، در صورتی‌ که حداقل یک ماه از تاریخ افتتاح سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌‌مدت طرح تندیس آنها سپری‌ شده باشد، می‌توانند نسبت به دریافت تسهیلات مرابحه طرح تندیس اقدام نمایند.

    لازم به ذکر است که به منظور درخواست تسهیلات طرح تندیس، ماندگاری (حفظ) حداقل مانده مقرر در ۳۰ روز تقویمی به صورت مستمر و پیوسته در حساب سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت تندیس الزامی است.

    با رعایت شرایط یاد شده، مشتری می‌تواند نسبت به دریافت تسهیلات مرابحه تندیس به میزان درصدی از حداقل مانده سپرده کوتاه‌مدت تندیس با نرخ سود سالیانه ۵ درصد و مدت بازپرداخت حداکثر ۳ سال با اقساط ماهانه (۳۶ قسط) اقدام نماید.

    سقف تسهیلات مرابحه تندیس برای هر مشتری برابر ۴ میلیارد ریال و حداقل کف تسهیلات مذکور برابر ۱۰۰ میلیون ریال است.

    شرایط و ضوابط مربوط به سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت تندیس اعم از افتتاح حساب، صدور دفترچه، استفاده و فعال‌سازی حساب در سامانه‌های همراه‌بانک و اینترنت‌بانک و صدور کارت برداشت و اتصال حساب به دستگاه pos همانند سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی است و اتصال سپرده مذکور به حساب قرض‌الحسنه جاری به عنوان حساب پشتیبان امکان‌پذیر نخواهد بود.

مشتریان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرح ثمرآفرین ،تندیش و صبا می‌توانند با مرکز تماس این بانک به شماره ۲۳۳۵۰-۰۲۱ تماس حاصل نموده و یا به یکی از شعب آن مراجعه فرمایند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار