چاپ کد خبر: 83141
19 اردیبهشت 1401

شرایط پرداخت وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ملت با اقساط ۶۰ ماهه

بانک ملت به منظور گسترش فعالیت پزشکان و دیگر مشاغل دیگر، در طرحی با عنوان «ویژه متخصصان» وام ۳۰۰ میلیون تومانی پرداخت می‌کند. البته سقف مبلغ وام این طرح به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

وام فوری

بانک ملت وام ویژه متخصصان را با سود ۱۸ درصد می‌پردازد. افرادی که صاحب خرفه‌ای هستند و مایلند تا این وام را دریافت کنند، باید سند ملکی داشته باشند و به بانک ارائه دهند. ضمنا داشتن حساب جاری در یکی از شعب بانک ملت ضروری است. سپرده مشتریان بعد از پرداخت وام مسدود نخواهد شد و آن‌ها تا پایان تسویه اقساط هم امکان بهره برداری از حساب خود را دارند. حداکثر مدت زمان برای بازپرداخت وام هم ۶۰ ماه اعلام شده است.

شرایط پرداخت وام ۳۰۰ میلیون تومانی ویژه متخصصان
شرط اساسی برای پرداخت این تسهیلات، داشتن مجوز فعالیت یا پروانه کسب معتبر است. ضمن اینکه متقاضیان نباید دارای بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی باشند. پرداخت هزینه‌های مربوط به تشکیل پرونده، حق کارشناسی ملکی که به وثیقه گذاشته شده و اعتبارسنجی برعهده متقاضیان دریافت این تسهیلات است.

اگر فردی صاحب شغلی غیر از پزشکی باشد و بانک هم به وی حداکثر مبلغ تسهیلات ویژه متخصصان را ارائه دهد، با توجه به نرخ سود ۱۸ درصد و مدت زمان بازپرداخت ۶۰ ماهه، مبلغ اقساط برای وی ۷ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۲۸ تومان خواهد بود.

طبق اطلاعات رده، کل سود این مبلغ وام ۱۵۷ میلیون و ۸۱ هزار و ۶۹۴ تومان و مجموع رقم وام و سود آن هم ۴۴۵ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان است. با توجه به تفاوت این وام برای گروه مشاغل پزشکی، میزان اقساط، سود و جمع سود و وام آن متفاوت از تسهیلات گروه غیرپزشکی خواهد بود.

شما نظرتان را در مورد این وام برای ما بنویسید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار