چاپ کد خبر: 32443
28 تیر 1399

شرایط پیش‌فروش جدید سایپا اعلام شد

 پیش‌فروش جدید سایپا فردا یکشنبه ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود.

قائم مقام مدیر عامل سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش با اعلام جزئیات جدید از سومین مرحله قرعه کشی سایپا، از آغاز طرح پیش فروش شش محصول سایپا از صبح فردا خبر داد.

شرایط پیش‌فروش جدید سایپا اعلام شد

مجید باقری، با اعلام این خبر گفت: در طرح پیش فروش ۳ محصول جدید سایپا، ۲۴۹ هزار و ۵۵۶ نفر اقدام به ثبت نام کردند که از این تعداد، ۱۰۲ هزار و ۸۰۳ نفر برای کوییک اس، ۷۷ هزار و ۷۲۷ نفر شاهین و ۶۹ هزار و ۲۶ نفر نیز ساینا اس پیش ثبت نام کرده اند.

وی افزود: قرعه کشی امروز برای تحویل ۱۴ هزار دستگاه خودرو انجام می شود که به ازای هر ۱۸ نفر یک خودرو وجود دارد.

باقری تاکید کرد: در سومین قرعه کشی سایپا اقدام به انتخاب ۵۰ درصد رزرو خواهیم کرد تا بتوانیم افرادی را که در موعد مقرر موفق به واریز مبلغ خودرو نمی شوند به راحتی با نفرات رزرو جایگزین کنیم.

قائم مقام مدیر عامل سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش در ادامه افزود: برای افرادی که در این قرعه کشی انتخاب نمی شوند یک طرح فروش جدید با بازه تحویل خودرو در شهریور و مهر ۱۴۰۰ خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: در این طرح فروش که با سود مشارکت انجام می شود ۶ محصول ارائه می شود که قطعا ۳ محصول جدید کوییک اس، شاهین و ساینا اس در میان آنها خواهد بود.

باقری خاطرنشان کرد: افرادی که در این طرح انتخاب نمی شوند می توانند بدون ثبت نام مجدد و با ورود به سایت سایپا اقدام به ثبت نام در طرح جدید فروش سایپا که از ساعت ۱۰ صبح فردا یک شنبه ۲۹ تیر آغاز می شود، شرکت کنند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار