چاپ کد خبر: 2285
13 آذر 1397

شرکت ۶ کشور خارجی در نمایشگاه گردشگری پارس شیراز

مدیر اجرایی دهمین نمایشگاه گردشگری پارس از شرکت ۶ کشور ترکیه، اندونزی، امارات، هند، سنگاپور و عمان در این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش اول فارس ، علیرضا دژبد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به برگزاری دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس اظهار داشت: این نمایشگاه با ۱۲۰۰۰ متر فضای باز و بسته ( سه سالن ) در محل نمایشگاه بین‌المللی شیراز از تاریخ  ۲۱ تا ۲۴ آذرماه برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این نمایشگاه با محورهای گردشگری سلامت، سرمایه‌گذاری، صنایع دستی، هتل‌ها و تجهیزات هتلی، دفاتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری، آموزشگاه‌های گردشگری و دانشگاه‌ها، کمیسیون گردشگری اتاق‌های بازرگانی کشور، انجمن گردشگری سلامت، جامعه گردشگری الکترونیک و  استارتاپ‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۶ کشور خارجی ترکیه، اندونزی، امارات، هند، سنگاپور و عمان در این نمایشگاه حضور دارند، گفت: ادارات کل میراث فرهنگی از ۱۰ استان کشور نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیر اجرایی دهمین نمایشگاه گردشگری پارس به رویدادهای همراه با نمایشگاه اشاره کرد و افزود: نشست فصلی مجمع عمومی جامعه هتلداران ایران با حضور ۳۱ استان و مناطق آزاد کشور یکی از این رویدادها است.

دژبد همچنین به جلسه هم‌اندیشی روسای صنوف  دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی کشور اشاره و بیان کرد: نشست هم‌اندیشی روسای دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ۳۱ استان کشور به میزبانی شهر شیراز در تاریخ ۲۱ آذرماه برگزار می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه محور این نمایشگاه گردشگری سلامت است، همایش اقتصاد و گردشگری سلامت برنامه‌ریزی شده که در تاریخ ۲۲ آذرماه برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی دهمین نمایشگاه گردشگری پارس همچنین به دیگر نشست‌های علمی این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: علاوه بر همایش اقتصاد و گردشگری سلامت ۴ سمینار آموزشی با موضوع گردشگری غذا، ۴ نشست مرتبط با عناوین مختلف گردشگری و یک نشست با موضوع گردشگری کودک برگزار می‌شود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار