چاپ کد خبر: 57084
23 خرداد 1400

شناسایی عاملان انتشار فراخوان‌های کاروان موتورسواری در فسا

پلیس 5

به گزارش اول فارس، فرمانده انتظامی “فسا” از شناسایی عاملان انتشار فراخوان‌های راه‌اندازی کاروان موتورسواری در آن شهرستان خبر داد که با حرکات نمایشی موجب اخلال در نظم عمومی و آرامش شهروندان می‌شدند.

سرهنگ “محمدهاشم قسام”  در تشریح این خبر بیان کرد: در پی نارضایتی شهروندان از حرکات نمایشی برخی موتورسواران در سطح شهر، افسران پلیس فتا شهرستان فسا موفق شدند در رصد فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، صفحه اینستاگرام و گروه واتساپی که با انگیزه های مختلف نوجوانان را به حضور در کاروان‌های موتوری ترغیب می کردند شناسایی کنند.

وی افزود: با اقدامات فنی انجام شده ماموران انتظامی ۵ نفر ادمین صفحه و گروه مجازی که از عاملین انتشار فرخوان ها بودند را شناسایی و به پلیس فتا احضار کردند.

فرمانده انتظامی “فسا” با بیان اینکه پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، به شهروندان توصیه کرد عضویت در گروهها و حضور در کاروان های موتور سواری ضمن مخاطرات جانی برای راکبان موتورسیکلت، موجب بر هم زدن نظم عمومی و آرامش شهروندان می شود که پلیس بنا به وظیفه ذاتی خود با هنجارشکنان و مخلان نظم  برخورد قاطع خواهد کرد.

وات 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار