چاپ کد خبر: 91991
20 مرداد 1401

شهردار شیراز عزل شد یا استعفا داد ؟!

در حالی که برخی خبرگزاری ها عصر روز پنج شنبه در سکوت رسانه ای شورای شهر شیراز از عزل شهردار شیراز خبر داده اند اما رئیس شورای شهر شیراز چند ساعت بعد به خبرگزاری فارس گفت: مطالبی که پیرامون استیضاح و عزل شهردار شیراز در فضای مجازی مطرح شده است، صحت ندارد و از نحوه خبررسانی برخی خبرگزاری ها اظهار تاسف نمود.

مهدی طاهری  گفت: شهردار شیراز به‌واسطه شرایط خود تصمیم به استعفا گرفت.

وی افزود: بحث استیضاح شهردار شیراز تنها در حد جلسه طرح سوال در شورا مطرح شد و پس از عدم اقناع تعدادی از اعضا در حد مشورت باقی ماند و مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی‌بر عزل یا استیضاح شهردار شیراز کذب است.

رئیس شورای شهر شیراز همچنین اضافه کرد:‌ استعفا مورد پذیرش شورای شهر قرار گرفت و مهندس سعید مصفا بمدت ۳ ماه بعنوان سرپرست شهرداری شیراز انتخاب شد.

سعید مصفا

سعید مصفا سرپرست جدید شهرداری شیراز

سید احسان اصنافی متولد ۱۳۵۹ در شیراز با مدرک کارشناسی ارشد عمران از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران، از جمله افرادی بود که در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شیراز توانست رأی اهالی شهر شیراز را به عنوان نماینده مردم در شورای اسلامی شهر کسب کند و پس از تأیید اعضای شورای شهر این عضو شورا به عنوان شهردار شیراز انتخاب شد.

نظر

گروه واتساپ اول فارس

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس جمعه , ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶

وقتی به شهردار یک سال هم فرصت ندادند یعنی اینکه کارکردن یا نکردنش براشون مهم نیست. والا تغییرات مدیریتی حداقل یک سال زمان میبره تا نتایجش مشخص بشه.

علی ۵/۲۰/ جمعه , ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱:۰۷

شهردار شیراز باید فردی متخصص و حداقل بیست و پنج سال تجربه مفید کار فنی و عمرانی و کارنامه دست پاکی داشته باشد. نه هر ننه قمری از راه رسید بشه شهردار.
البته برای انتخاب چنین فردی باید ابتدا مردان شورا چنین دیدگاهی داشته باشند که فکر نمیکنم چنین باشد.
کار هرکس نیست خرمن کوفتن
گاو نر میخواهد و مرد کهن

سید عباس جمعه , ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰:۴۳

به جدم سید … به جون جفت طوقی هام من اگه شهردار بشم در عرض چهار سال شیرازی بسازم که فقط توریست از سر و کله شیرازی بالا بره تو دنیاه شیراز را مطرح میکنم فقط چهار سال من خودم و هفت جد و ابادم معمار بودند .هستند مکانهای تاریخی قدیمی که سر در آنها اسم اجداد من نوشته شده به عنوان معمار بنا .کوه دراک شیراز و باباکوهی کوه چمران از اینها میشه استفاده سبز و پارک بزرگ وهتلهای مجلل با جذب سرمایه‌گذار خارجی وجذب توریست پاک سازی شهر رنگ آمیزی و نور پردازی بناهای بزرگ خیابان کشی و اتوبان در محله های قدیمی سر و سامان دادن به محله های قدیمی مخارج این کارها بخشی از سرمایه گذاران وبخشی از مردم میشه گرفت .
شهردار باید روحیه جندگی در راه بازسازی شهر را داشته باشه دلسوز شهر و مردم شهر نشین از همه مهمتر فکر درآمد برای مردم شهر باشه ….و خیلی مسائل دیگه که شهردار باید تیم داشته باشه خودش به تنهایی با یه معاون نمیتونه شهر را بسازه یه تیم درست و اراده و ایده‌ای خوب که اونم با همه مردم شر می‌کنه تا بتونه با تیمش بهترینها را اجرا کنه….

حسین پنجشنبه , ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸

… با این انتخاب شون این آدم… شم …. چ کارش به شهر دار شدن همش پارتی. بازی هست

حمید پنجشنبه , ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳

سلام فردا یکی دیگه مثل شهردار صدرا را انتخاب میکنند واون هم فقط پست میخوان کاری به هیچی نداره .استانی که یه زمانی در کشور برای خودش جایگاهی داشت الان نمیتونه مرکز استان را هدایت کنند

آخرین اخبار