چاپ کد خبر: 49847
16 فروردین 1400

شوخی جالب رسولِ «گاندو» با پندار اکبری و نظر منوچهر هادی درباره فصل سوم «عاشقانه»

هنرمندا و بازیگران

 رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

در ادامه این مطلب می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

پرویز پرستویی، هنرپیشه با سابقه سینما و تلویزیون، اخیرا پست قابل تأمل و توجهی را در صفحه خود منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.

“و این کودک نابینا ….از دیروز چهار روستای رضایی ، سیده شورا ، یوسف ، رضا علی چی ، همگی از توابع میناب استان هرمزگان شاهد نصب غیر منتظره پارکبازی های اهدایی خیرین به نام و تابلوی شهدای روستاهای خودشان بودند و در پی این امر خوشحالی بی وصف بچه های این روستاها ، فکر کنید یک دفعه یک ماشین باری بدون هیچ بلندگو و ارم و بنری در سکوت مطلق اولیه بیاید وسط یک روستا و غیر منتظره و بی هماهنگی قبلی ، دنبال کدخدا و یا بزرگ روستا بگردد و سه ساعت بعد یک پارکبازی کوچولو موچولو با سه سرسره و کلگی مرکزی و چهار تا تاب و یک الاکلنگ بزاره و بره . اول بچه های شوکه شده روستا حلقه ای بدور پارکبازی در حال ساخت بزنند و بعد همگی چون جویندگان طلا به سرتا پای این وسیله چند رنگی حمله ور بشوند و فردا اول صبح وقتی که در رختخواب چشمهای نازشون را با پشت دست های کوچولو موچولوشان میمالند بخودشون میگن که نکنه این پارکبازی را دیشب در خواب دیده باشند ، واقعا به همین سادگی است از کودک تا بزرگ یک روستا را خوشحال کردن البته اگر افراد مجری فردایش جز برای تعمیر دستگاهها انجا پیدایشان نشود ، حتی برای امر مهم رای گیری شخصی در انتخابات
ولی در میان این حرف ها و شادی ها ، گفتار مادر این دختر بچه در عکس روی تاب ، اشک به چشمان بچه های خیر نصابی که از ابادان برای این کار رفته بودند دراورد
مادر با ته لهجه محلیش گفته بود این دختر من از همان زمان تولد کاملا نابیناست ولی از زمانی که شما امدین و این دخترم روی این اسباب بازی ها میرود با اینکه اصلا نمیبیند ولی خیلی خیلی خوشحال است خدا برایتان خوش بخواهد که بچه ی نابینای مرا خوشحال کردید .
دمتان گرم بچه های بی ادعای جانباز جنگ اقا الماس قربانی و اقا مکی و بقیه که بی هیچ ماموریت کارمندی خوشحالی این دخترک گل را باعث شدید ،
چند روزه بچه ها تصمیم گرفتند اسم این نوع کارها و خیرات پارکبازی ها را به تاسی از ان مثال معروف مرحوم علامه جعفری بگذارند (کوک چهارم ) هرکس دوست داشت بگردد ببیند یعنی چه
انشاالله خدا این نوکری بی غل و غش توسط کودکان بچه گی نکرده دیروز را برای بچه گی کردن کودکان امروز کشور نگیرد”

پرویز پرستویی 1

منوچهر هادی، کارگردان سینما و تلویزیون در ارتباط با ساخت فصل سوم سریال نمایش خانگی «عاشقانه» توضیحاتی را در صفحه خود ارائه داد.

“در مصاحبه تصویری با فرزاد فرزین در برنامه منو بشناس گفتم که اگر فصل سوم عاشقانه ساخته بشه قطعا من کارگردانی نخواهم کرد.
دلیل عدم همکاری من هیچ ارتباطی به عوامل سریال ندارد.
همه دوستان من هستند، پشت و جلوی دوربین.
فصل دو را با همه وجودم و به عشق مردم ساختم و رفته رفته قصه در بین مخاطبان جای خود را پیدا خواهد کرد.
گیسو (عاشقانه٢) سریال منه و بنده کارگردان آن هستم و در ادامه همچون قبل مسولیت هنری کار نیز به عهده من است. با تمام انرژی تا قسمت آخر از کارم حمایت و دفاع میکنم و ممنون تک تک همکارانم و مخاطبین فهیم کار هستم.
کاملن به دلایل شخصی اگر قرار باشد فصل سومی ساخته شود نمیتوانم در خدمت دوستانم در این پروژه باشم”

منوچهر هادی

الهه رضایی، مجری کودک  و نوجوان که در دهه شصت فعالیت می‎کرد، با انتشار تصویر جدیدی از خود در صفحه شخصی‌اش نوشت:

“اندیشه من خود من است؛
برای همین است که نمیتوانم وا ایستم.
من به وسیله آنچه می اندیشم وجود دارم،
ونمی توانم خود را از اندیشیدن باز دارم.
ژان پل سارتر”

الهه رضایی

علی زندوکیلی، خواننده پرطرفدار موسیقی سبک سنتی ایرانی در آخرین فعالیت مجازی‌اش تصویر متفاوتی از خود را منتشر کرد.

علی زندوکیلی

مریم وطن پور، مجری برنامه‌های کودک و نوجوان که با نام خاله قاصدک شناخته می‌شود، استوری قابل تأمل زیر را درصفحه‌اش به اشتراک گذاشت.

مریم وطن پور

مجید نوروزی، ایفاگر نقش رسول در سریال پرمخاطب «گاندو» تصویری از پندار اکبری را در استوری صفحه‌اش منتشر و با او شوخی کرد.

مجید نوروزی

محمد علیزاده، خواننده شناخته شده موسیقی سبک پاپ تصویرنوشته‌ای را در استوری صفحه شخصی خود منتشر کرد.

محمد علیزاده

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

.f.p یکشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰:۰۴

یعنی رسول وقت دنیا رو میگیری با این طنزت????
بیا برو گزارشاتو بنویس????

ناشناس چهارشنبه , ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲

مثل فلجا وایستاده بدبخت ?????

آخرین اخبار