چاپ کد خبر: 89417
20 تیر 1401

شورای شهر در استراحت تابستانه/ گزینه بعدی شهرداری شیراز واقعیت دارد؟

استیضاح شهردار شیراز از همان اوایل انتصاب تا کنون محل بحث و نقل محافل مختلف بوده و هست، بحثی که یک عضو شورای شهر آن را شایعه‌ای بیش نمی‌داند!

شهردار جدید شیراز

خبرگزاری فارس | شیراز: محمدرضا هاجری در پستی در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: آرامش، حمایت و مشورت دادن به مدیریت شهری، ضامن موفقیت و خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر شهری است.

وی گفت: در حال حاضر شورا در مرخصی ۱۰ روزه تابستانی است، اگرچه من مخالف تعطیلات بودم، اما به احترام رأی جمع تمکین نموده، منتهی در شورا حاضر بوده و کارهای عقب افتاده کمیته محله و مسجد محوری را به‌روز می‌کنم.

او در این پست با اشاره به اینکه استیضاح شهردار توسط شورا شایعه است، اظهار داشت: شایعاتی را مطرح می‌کنند که شورا قصد دارد شهردار را استیضاح و مهندس حاج زمانی را به‌عنوان شهردار جایگزین احسان اصنافی کند.

هاجری افزود: با شناخت و صحبتی که با اکثریت اعضای شورا داشتم، روحشان هم خبردار نبود. هیچکس بدون اجماع و اقناع دیگر اعضا،حق تصمیم‌گیری ندارد. این شایعات منبعی خارج از شورا دارد و بیشتر برای باج‌خواهی و امتیاز ویژه‌طلبی مطرح می‌شود که از اساس ریشه در آب دارد.

او افزود: بهتر است با شایعه‌سازی و بازپخش شایعات، شورا و شهرداری خدوم را به حاشیه نبرند تا در خدمات‌رسانی خلل و مانع ایجاد نشود.

گروه واتساپ اول فارس

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار