چاپ کد خبر: 8323
13 خرداد 1398
در پی درج گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج

شکایت دامپزشکی ممسنی از سایت خبر نورآباد

سایت خبرنورآباد نوشت : دامپزشکی ممسنی در اقدامی عجیب به جای پاسخگویی به مطالبات مردمی و بازخواست مقام ادعا کننده حمل دامهای بیمار از ممسنی به تنگاری یاسوج از سایت خبر نورآباد به دلیل انتشار این خبر و مطالبه گری و نشر واقعیت با ذکر منبع، به جرم تشویش اذهان عمومی شکایت کرد.

به گزارش اول فارس به نقل از خبر نورآباد ، موضوع شکایت از رسانه ها و خبرنگاران در نبود حمایت از این قشر در شهرستان ممسنی آنقدر ساده و آسان شده است که افراد و نهادهای مختلف به راحتی با اضافه کردن برچسب تشویش اذهان عمومی و بدون اطلاع از کوچکترین قوانین مطبوعاتی، اصحاب رسانه ها و خبرنگاران را به دادگاه میکشند.

نتیجه تصویری برای شکایت از سایت

این در حالی است که بسیاری از شاکیان رسانه حتی تفاوت تشویش با انتشار واقعیت را به درستی تشخیص نداده و حتی نمیدانند که امروزه، پاسخگویی به اذهان عمومی و شفافسازی راه حلی بهتر و منطقی تر از تفره رفتن و بی توجهی آنها به مطالبات عمومی میباشد و این ریشه در بیسوادی مطبوعاتی بسیاری از مسئولان در ممسنی دارد.

چندی پیش خبرگزاری فارس خبری را منتشر کرد که در آن سید حسین کاظمی مدیرکل دفتر شهری و‌ شوراها در یاسوج ادعا کرده بود، بسیاری از گوشتهای قرمز عرضه شده در تنگاری یاسوج دارای مشکلات بهداشتی بوده و مقداری از این گوشتها نتیجه حمل دام های بیمار از ممسنی به این منطقه میباشد.

دامپزشکی ممسنی در اقدامی عجیب به جای پاسخگویی به مطالبات مردمی و بازخواست مقام ادعا کننده حمل دامهای بیمار از ممسنی به تنگاری یاسوج از سایت خبر نورآباد به دلیل انتشار این خبر و مطالبه گری و نشر واقعیت با ذکر منبع، به جرم تشویش اذهان عمومی شکایت کرد در حالی که این از نظر قوانین مطبوعاتی برای هر رسانه ای بلامانع میباشد.

این در حالی است که سکوت مسئولان ممسنی در واکنش به سخنان این مقام مسئول در کهگیلویه و بویر احمد و عدم شفافسازی آنها میتواند آسیب جدی را به دامداران ممسنی وارد کند.

این خبر بر اساس قوانین مطبوعاتی و در راستای اطلاع رسانی به مسوولان مربوطه در ممسنی از طریق سایت خبری تحلیلی خبر نورآباد منتشر گردید تا مسوولان دامپزشکی ممسنی و مسئولان امنیت غذایی این شهرستان به موضوع رسیدگی کرده و مانع از بدنامی اقتصاد دامپروری ممسنی گردند و یا ضمن رد این ادعا مسئول مدعی را بازخواست کنند تا دیگر انگشت بدنامی را سوی ممسنی نگیرند.”منبع:خبرنورآباد”

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار