چاپ کد خبر: 32570
30 تیر 1399

شکایت محمود احمدی‌نژاد از عباس امیری‌فر

دفتر احمدی نژاد: ادعاهای امیری فر در دادگاه رسیدگی خواهد شد | سایت ...

محمود احمدی‌نژاد از عباس امیری‌فر شکایت کرده است.

عباس امیری فرد دبیرکل جامعه وعاظ ولایی بود که در دولت نهم رئیس شورای فرهنگی و امام جماعت مسجد نهاد ریاست‌جمهوری بود و در دولت دهم نیز به‌عنوان مشاور فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری فعالیت می‌کرد. عباس امیری‌فر در ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ در ارتباط با ماجرای «سی‌دی ظهور نزدیک است» دستگیر شد. او گفته است: «من با آقای منصوری دوست بودم و در بسیاری از جلسات فقه با هم شرکت می‌کردیم. یک روز به من گفت می‌خواهیم شما را برای انتشار سی‌دی «ظهور نزدیک است» دستگیر کنیم. 

من ابتدا فکر کردم شوخی می‌کند اما ۱۱ اردیبهشت دیدم بدون اینکه به من احضاریه یا اخطار دهند، یک‌مرتبه من را دستگیر کردند و ایشان قاضی ما شدند و شروع به تهدید کردند و من را به انفرادی انداختند. هرچه گفتم اینها دروغ و تهمت است، قبول نکردند و ۵۲ روز من را به انفرادی بردند و چنین برخوردی با من کردند و من فقط گفتم آقای منصوری بدانید که خدا این بلا را یک‌روزی به سر خودتان خواهد آورد و ظلم درست نیست. شما با من رفیق و هم‌لباس هستید پس چرا شما پیگیری می‌کنید، پرونده من باید در دادگاه ویژه روحانیت بررسی شود، اما ایشان گفت شما چون سردار سپاه هستید، کارکنان دولت پیگیر کارتان هستند و در نهایت من را با آن وضعیت بد به انفرادی انداختند». 
امیری‌فر بعد از آزادی کم‌کم از احمدی‌نژاد فاصله گرفت و حتی به سخن‌گفتن علیه او روی آورد. او اخیرا بارها گفته احمدی‌نژاد سودای بازگشت به قدرت را دارد و درانتخابات ۱۴۰۰ حتما شرکت خواهد کرد. او گفته احمدی‌نژاد این توهم را دارد که با توجه به شرایط جامعه ناشی از فشارهای اقتصادی مردم به سمت وی می‌روند، بنابراین احمدی‌نژاد با این اقدام پوپولیستی که انجام می‌دهد می‌خواهد نظام را مجبور کند که از او دعوت کند به صحنه بیاید، در صورتی که این اتفاق نخواهد افتاد چون احمدی‌نژاد با این مواضعی که در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد، فقه، فقاهت و ولایت را زیر سؤال بُرد. 
امیری‌فر گفته بود احمدی‌نژاد با القای ناامیدی به جامعه به دنبال این است که بگوید من تنها منجی این نظام هستم.

حالا کانال تلگرامی دولت بهار، به نقل از وکیل دفتر رئیس‌جمهور سابق اعلام کرده است به زودی از فردی به نام عباس امیری‌فر که بی‌وقفه و به‌کرات با اشاعه اکاذیب، به تشویش اذهان عمومی پرداخته است، به دادسرا شکایت خواهد کرد. او افزود: این عنصر کذاب، بارها مطالب دروغ و بی‌پایه و اساس را به دکتر احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق منتسب کرده و رسانه‌های تحت انقیاد هر دو جناح سیاسی کشور نیز بی‌محابا به انتشار این مطالب مبادرت کرده‌اند.
 او گفت: جعل عنوان، اشاعه اکاذیب، تهمت و افترا عناوین مجرمانه‌ای هستند که این فرد بارها به آن مبادرت ورزیده و خویشتن‌داری دکتر احمدی‌نژاد سبب شده است که او هر بار گستاخانه‌تر از قبل، این رویه را تکرار کند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار