وی افزود: نیمه اول را همانند بازی‌های قبل که اشتباهات فردی داشتیم در نهایت مساوی تمام کردیم به این صورت که تا دقیقه ۱۵ نیمه اول ۷ بر ۲ جلو بودیم اما همان اشتباهات فردی بازیکنانمان سبب شد ۸-۸ در این نیمه از زمین بیرون بیاییم.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان عنوان کرد: در نیمه دوم با توجه به سرعت و دفاع خوب تیم توانستیم نتیجه بهتری بگیریم و نهایتا به برد برسیم؛ پتروآموت هم خیلی خوب ظاهر شد در نیمه اول واقعا خوب بازی کرد و در نیمه دوم از موقعیت‌هایی که داشت به خوبی استفاده کرد اما بچه‌های ما بیشترین تلاش را در نیمه دوم داشتند و نتیجه گرفتند.

وی بیان کرد: در تمام مسابقاتی که تا اینجا داشتیم و اینکه تنها یک بازی دیگر مانده به پایان نیم‌فصل، باید بگویم همه تلاش کارگروه سپاهان این بوده که اشتباهات فردی بازیکنان را برطرف و تصحیح کند متأسفانه هنوز به آن نقطه‌ای که ما می‌خواهیم، نرسیدیم که واقعا بچه‌ها بدانند در چه موقعیتی از دریبل‌هایشان استفاده کنند، رانینگ نکنند و پاس خوب بدهند؛ یک مقدار آن شتاب و عجله باعث شده روند خوب سپاهان به آن نتیجه مورد انتظار نرسد.

قینانی خاطرنشان کرد: شرایط برای ما کمی متفاوت شده از آنجایی که امروز تأسیسات با یک اختلاف امتیاز لارستان را برد و ذوب‌آهن با گچساران مساوی کرد و با این نتیجه بالاتر از ما در جدول قرار گرفت، یک مقدار کار ما را در ادامه سخت کرد.

وی ادامه داد: چون ما تیم‌های اصفهانی برای قرار گرفتن در جایگاه سومی، چهارمی و پنجمی با هم رقابت داشتیم اینجا کمی ما به مشکل برخوردیم امیدوارم در بازی مقابل ذوب‌آهن یک نتیجه خوب بگیریم.