چاپ کد خبر: 59678
13 تیر 1400

شگرد عجیب کلاهبرداری از ۸۰ راننده تاکسی اینترنتی در شیراز

کلاهبرداری 13

 رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: کلاهبرداری که با استفاده از یک شگرد خاص، ۲۰۰ میلیون ریال از ۸۰ شهروند شیرازی کلاهبرداری کرده بود، توسط مأموران پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ “حشمت سلیمانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مردی جوان ضمن مراجعه به پلیس فتا مدعی شد که راننده تاکسی اینترنتی است و مبلغ یک میلیون و ۶۰۰ هزار ریال  از ایشان کلاهبرداری شده است که رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود بیان داشت که فردی ناشناس پس از درخواست سفر، از وی می‌خواهد تا بسته‌ای را برای وی از فرودگاه تحویل و مبلغ یک میلیون و ۶۰۰ هزار ریال به حساب فرستنده بسته واریز نماید تا مبلغ واریزی به همراه هزینه سفر با وی حساب شود که متهم پس از اطمینان از واریز شدن وجه مورد نظر، دیگر جوابگوی تماس‌های شاکی نبوده است.

سرهنگ سلیمانی ادامه داد: برابر اظهارات شاکی و بررسی‌های فنی به عمل آمده مشخص شد متهم با همین شگرد از چند نفر دیگر کلاهبرداری کرده است که با اقدامات فنی و شگرد‌های خاص پلیسی، متهم در یکی از محله های شهر شیراز مورد شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا استان فارس با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیسی، به کلاهبرداری از ۸۰ نفر به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد، افزود: شهروندان هشدار های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت مواجهه با موارد مشکوک موضوع را سریعاً از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی و یا با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ در میان بگذارند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار