چاپ کد خبر: 60615
22 تیر 1400

شیرازی ها در یک قدمی بازگشت به لیگ‌برتر با فجرسپاسی

01563761

به گزارش گروه ورزش اول فارس، شب گذشته از ساعت ۱۹:۳۰ هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور آغاز شد و حرارت و التهاب از همان آغاز بازی‌های همزمان در این لیگ موج می‌زد. پیش از شروع این مسابقه تیم‌های اول تا ششم را تنها دو امتیاز و تفاضل گل از هم متمایز می‌کرد و این اتفاق نوید یک هفته جذاب و سرنوشت ساز را برای بالا نشینان جدول رده بندی که شانس صعود به لیگ برتر داشتند را می‌داد.

هفته گذشته برای زرد پوشان شیرازی‌ رویایی دنبال شد و همه چیز طبق میل آن‌ها پیش رفت و شاگردان کلانتری را به صدر جدول رساند تا از همیشه به صعود نزدیکتر شوند. پیروزی دو بر یک فجر مقابل هوادار در تهران و شکست بادران مقابل قشقایی، فجرسپاسی را با ۵۴ امتیاز در آستانه بازگشت دوباره به لیگ برتر پس از ۷ سال دوری قرار داد و آن‌ها با تفاضل گل بهتر نسبت به هوادار و بادران صدر جدول لیگ یک را در تسخیر خود در آوردند و با روحیه بالا قدم به هفته سی و سوم لیگ آزادگان و مصاف با شاهین شهرداری بوشهر گذاشتند.

فجر پس از غلبه به هوادار یکی از مدعیان صعود به مصاف شاهین شهرداری بوشهری رفت که با ۵۳ امتیاز در رده چهارم قرار داشت و برای صعود شانس زیادی داشت. اما فجر با پیروزی سه گله مقابل این تیم بوشهر خود را از همیشه نزدیک‌تر به لیگ برتر می‌بیند. زردپوشان فجر کار را تهاجمی‌تر آغاز کردند و با عملکرد خوب در فاز تهاجمی در همان نیمه اول با دانیال کردستانی به گل رسیدند و با برتری یک گله به رختکن رفتند.

عطش فجری‌ها برای پیروزی در نیمه دوم ادامه داشت و آن‌ها تنها پس از پنج دقیقه از سوت داور در نیمه دوم توسط میلاد احمدی اختلاف را به دو گل رساندند. پس از آن این فجر بود که کار را مقابل شاهین اداره می‌کرد و اجازه فرصت طلبی میهمان را نمی‌داد. در دقایق رو به پایان بازی وحید عزیزی دروازه‌بان شاهین بوشهر اخراج شد تا فجر از این فرصت نهایت بهره را ببرد و در آخرین دقایق با هادی حبیبی نژاد به گل سوم خودش دست پیدا کند.

فجر سپاسی با این پیروزی ارزشمند علاوه بر کسب سه امتیاز با توجه به این‌که توانست با سه گل و ثبت کلین شیت بازی را پیروز شود از لحاظ تفاضل گل نیز در این جدول فشرده شرایط بهتری پیدا می‌کند و می‌تواند در هفته آینده با تکرار این روند جشن صعود بگیرد. فجر سپاسی باید در هفته آخر به البرز برود و مقابل تیم گل ریحان البرز که سقوطش قطعی شده و خود را آماده حضور در دسته دوم می‌کند، قرار بگیرد. فجر با این برد ارزشمند ۵۷ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به هوادار و بادران که آن‌ها نیز امشب پیروز شدند و ۵۷ امتیازی هستند، در صدر جدول قرار دارد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار