چاپ کد خبر: 31919
22 تیر 1399

شیرجه مامور نیروی انتظامی برای نجات جان قاچاقچی در حال غرق شدن

 فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۱۷۲ کیلو تریاک و توقیف ۲ دستگاه خودرو در شهرستان “فیروزآباد” خبر داد.

مردی جوان در سد روستایی در اراک غرق شد | خبرگزاری فارس

به گزارش اول فارس، سردار “رهام‌بخش حبیبی”  بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان “فیروزآباد” در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودروهای عبوری، به یک سواری ۴۰۵ مظنون شدند و دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده خودرو با بی توجهی به دستور ایست پلیس و با اسکورت خودرو پرایدی که سد راه مامورین می‌شد اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و تیراندازی به سمت لاستیک، ماموران موفق به متوقف کردن آن شدند.

سردار “حبیبی” خاطر نشان کرد: متهم که قصد تسلیم شدن نداشت خود را به رودخانه “سد تنگاب” پرتاب و شناکنان قصد فرار داشت که به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا در حال غرق شدن بود که احدی از مامورین آن شهرستان با رشادت خود را به رودخانه انداخته و متهم در حال غرق شدن که دیگر نفس‌هایش به شماره افتاده بود را نجات می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو، ۱۷۲ کیلو تریاک و یک قبضه اسلحه شکاری ساچمه زنی کشف کردند، گفت: در این خصوص یک سواری پراید که اسکورت محوله بود توقیف و راننده نیز دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تحویل متهمین به مراجع قضائی، تصریح کرد: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

به کانال اول فارس در واتساپ بپیوندید%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار