چاپ کد خبر: 84361
31 اردیبهشت 1401

شیک پوش ترین بازیگران زن مشهور ایرانی در فستیوال کن

جشنواره کن  جشنواره‌ای سالانه است که در کن فرانسه برگزار می‌شود. این جشنواره یکی از بزرگترین و باشکوه‌ترین رویدادهای سینمایی جهان و محلی برای پیش‌نمایش فیلم‌های جدید از تمامی ژانرها از جمله مستند به‌شمار می‌آید. جشنواره کن در سال ۱۹۴۶ تأسیس شد. این رویداد هر ساله معمولاً در ماه مه در کاخ‌های جشنواره و کنگره‌ها برگزار می‌شود.

چی بپوشیم: همانطور که حتما تاکنون در جریان قرار گرفته‌اید، فستیوال کن در حال برگزاریست و هنرمندان زیادی از سراسر دنیا در این فستیوال حضور می‌یابند. بازیگران ایرانی هم در زمان‌های مختلف و برای فیلم‌های متفاوتی در این جشنواره حضور یافته‌اند. لباس‌هایی که این بازیگران در فستیوال کن به تن کرده‌اند تا مدت‌ها بر سر زبان‌ها بوده.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به زیباترین و خاص‌ترین لباس‌های بازیگران ایرانی در تاریخ فستیوال کن داشته باشیم.

لیلا حاتمی

لباس زنان در فستیوال کن 1

لباس جنجالی لیلا حاتمی در جشنواره کن سال ۲۰۱۴، با استقبال بسیار زیادی مواجه شد. این لباس ۱۸۰ سال قدمت داشته و به بهترین شکل هنر ایرانی را به مخاطبان و حاضران جشنواره نشان داده است. این لباس شیری رنگ از پارچه نقده‌دوزی شده تهیه شده بود.

ترانه علیدوستی

لباس زنان در فستیوال کن 6

ترانه علیدوستی در افتتاحیه، اختتامیه و نشست خبری جشنواره کن، لباس‌های متفاوت و بسیار جذابی بر تن کرده بود. لباس این بازیگر در افتتاحیه جشنواره کن این لباس کرم رنگ که رویه‌ای کارشده و دنباله‌دار داشت به تن کرده بود. این لباس بسیار مورد توجه قرار گرفت.

سحر دولتشاهی

لباس زنان در فستیوال کن 4

سحر دولتشاهی که این روزها با سریال «می‌خواهم زنده بمانم» به محبوبیت بیشتری رسیده است، در جشنواره کن سال ۲۰۱۶ و با فیلم سینمایی «وارونگی» حضور یافت. لباس سبز این بازیگر نظرات متفاوت را با خود به همراه داشت. برخی این لباس را تایید و برخی از آن انتقاد کردند.

ساره بیات

لباس زنان در فستیوال کن 2

ساره بیات به واسطه حضور فیلم ناهید، به کارگردانی آیدا پناهنده، در جشنواره کن سال ۲۰۱۵ حضور یافت. این بازیگر در این جشنواره با کتی سفید رنگ که آستین‌هایی متفاوت داشت و شلواری مشکی حضور یافت. بر خلاف بسیاری از بازیگران زن، او شال به سر کرده بود.

بهناز جعفری

لباس زنان در فستیوال کن 8

فیلم سه رخ، به کارگردانی جعفر پناهی، یکی از فیلم‌های حاضر در هفتـاد و یکمیـن فستیوال کن بود. بهناز جعفری نیز به عنوان بازیگر این فیلم در جشنواره حضور داشت. لباس خاص این بازیگر نیز با نظرات مختلفی همراه شد. برخی لباس این بازیگر را تایید و برخی از آن انتقاد کردند.

نیکی کریمی

لباس زنان در فستیوال کن 5

نیکی کریمی یکی از زیباترین و محبوب‌ترین بازیگران زن سینمای ایران به حساب می‌آید که تاکنون در جشنواره‌های جهانی متعددی حضور یافته است. این بازیـگر در جشـنواره کن سال ۲۰۱۸، با شومیز و دامـنی مشـکی کـه جذابیـت بسیـار زیادی داشـت حضـور یافـت.

سودابه بیضایی

لباس زنان در فستیوال کن 7

فیلم لرد به کارگردانی محمد رسول اف یکی دیگر از حاضرین جشنواره کن سال ۲۰۱۷ بوده است. سودابه بیضایی در این جشنواره پیراهن سبزی مطابق با هنرهای ایرانی به تن کرده بود. این پیراهن سبز رنگ در قسمت یقه، دارای سوزن دوزی قرمز رنگ بود که جذابیت لباس را دوچندان کرده بود.

نسیم ادبی

لباس زنان در فستیوال کن 3

یکی دیگر از بازیگران فیلم لرد، که در جشنواره کن سال ۲۰۱۷ حضور یافت، نسیم ادبی، بازیگر حرفه‌ای و کار بلد سینما و تلویزیون ایران بوده است. این بازیگر برای حضور در این جشنواره لباسی کاملا سنتی را برگزیده بود که پوشیدن این لباس، نظر مثبت بسیاری را در پی داشت

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

فرشاد سه شنبه , ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۷:۱۴

من اگرنیکم اگر بدتوبروخودراباش

ناشناس و زهرا دوشنبه , ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲

این .. خانوم ها با این دک و پوز و سرو وضع ه م نو ایران هم تو … نون مردمو می‌خورن و به ما فخر میفروشن ؛ همه ش تو مهمونی و تجمل و … آنوقت میخوایم بدونیم اگه کسان دیگه یی جز این مفسد های خود شیفته اینطوری بگرده چرا گشت ارشاد بهش گیر میده و به این ازگل های بد لباس بی ریخت گیر نمیده .

آخرین اخبار