چاپ کد خبر: 27473
20 اردیبهشت 1399

صدور جریمه و کروکی‌ تصادفات الکترونیکی شد

صدور جریمه و کروکی ها در تصادفات، الکترونیکی شد.

صدور جریمه و کروکی‌ تصادفات الکترونیکی شد/ در برخورد با قانون‌گریزان هیچ ملاحظه ای نداریم

سردار حسین اشتری امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان اصفهان با درود بر ارواح پاک شهدا، به ویژه شهدای دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم، شهدای عرصه نظم و امنیت، شهدای استان اصفهان  و گرامیداشت  یاد و خاطره سپهبد شهید “حاج قاسم سلیمانی” و  درود بر روح ملکوتی امام راحل و آرزوی سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری گفت : آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مردم ایران در ماه مبارک رمضان  را دارم و امیدوارم که در این روز های باقی مانده از این ماه پرفیض و پر برکت و در لیالی قدر حض وافر برده  و ان شاء الله توشه ای برای یک سال ما باشد .

به گزارش اول فارس ، فرمانده ناجا به موضوع هوشمندسازی در نیروی انتظامی اشاره کرد و اظهار داشت: در گزارشی که خدمت مقام معظم رهبری ارائه کردیم گفتیم که حداقل ۳ سال لازم است تا هوشمندسازی در پلیس صورت گیرد و ایشان هم فرمودند که این کار خوبی است و ادامه دهید که ان شاء الله در پایان ۳ سال گزارش مبسوطی را ارائه خواهیم داد .

وی افزود: هم اکنون صدور جریمه و کروکی ها در تصادفات، الکترونیکی شده و کسانی که اتفاقی برایشان رخ می دهد بدون اینکه حضور در مراکز انتظامی داشته باشند می توانند در سامانه “پلیس من” پیام بدهند و با سرعت کار آن ها پیگیری می شود.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: لازم می دانم از زحمات خالصانه، مجاهدانه و انقلابی سردار “معصوم بیگی” که انصافاً فرماندهی هوشمند، فکور، با برنامه، مقتدر، اهل تعامل و با فکر بودند و هستند تقدیر کنم. در این مدت ۳ سالی که مسئولیت فرماندهی انتظامی استان اصفهان را بر عهده داشتند  کارهای بزرگی انجام دادند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه برای انتخاب فرماندهان انتظامی فرآیندی داریم که طی می شود گفت: در این زمینه بررسی هایی را انجام دادیم  تا فردی را انتخاب کنیم که بتواند این کار را انجام دهد، بنابر این به سردار میر حیدری رسیدیم که فردی شایسته، انقلابی، میدانی و با سوابق درخشان است تا سکاندار فرماندهی انتظامی این  استان شود.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار اشتری خاطر نشان کرد: حتماً این راهی که سرداران عزیز طی کردند سردار میر حیدری نیز با قوت بیشتر طی خواهند کرد و این جابه جایی ها باعث می شود روحیه و انرژی جدیدی در بدنه ناجا ایجاد شود.امیدوارم ان شاءالله کارهای ما مرضی خداوند و مرضی مقام معظم رهبری باشد چرا که اگر رضایت ایشان را کسب کنیم رضایت امام زمان (عج) را هم کسب خواهیم کرد و امیدوارم سربازی خوب برای ولی فقیه و خادمی مجاهد برای مردم عزیز و بزرگوار باشیم.

عضوکانال واتساپ اول فارس شوید%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار