چاپ کد خبر: 5283
16 اسفند 1397
رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه فسا گفت:

ضرب و شتم تکنسین اورژانس فسا حین ماموریت

ضرب و شتم تکنسین اورژانس فسا

رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه فسا  اظهار داشت: ۱۴ اسفندماه ۹۷ در ساعت ۹ و ۲۱ دقیقه صبح  تماسی با اورژانس شهرستان گرفته‌شده و گزارش تصادف موتورسیکلت با خودروی نیسان در خیابان فلسطین اعلام می‌شود.

رحیم کرمی‌زاده ادامه داد: کارکنان اورژانس در ساعت ۹ و ۲۶ دقیقه به صحنه تصادف رسیده و مشغول مداوای بیمار می‌شوند؛ مصدوم دچار یک زخم سطحی روی بینی شده بود که با یک پانسمان مشکل حل می‌شود.

وی افزود: به‌این‌علت که ضربه به سر مصدوم واردشده بود، تکنسین  از او درخواست می‌کنند که برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شود؛ اما مصدوم برای اینکه مأموران نیروی انتظامی موتور را با خود به پارکینگ نبرند، برای انتقال به بیمارستان مقاومت کرده و راضی به این امر نمی‌شود.

کرمی زاده ادامه داد: تکنسین اورژانس و مصدوم در حال صحبت در همین رابطه  بوده‌اند که در این حین فرزند مصدوم بدون اطلاع از جریان ناگهان با تکنسین اورژانس درگیر می‌شود.

13971216000010 Test PhotoN

وی با اشاره به اینکه تکنسین اورژانس از ناحیه بینی و گونه‌ها دچار مشکل شده، گفت: در درگیری پیش‌آمده، متأسفانه بینی تکنسین اورژانس شکسته و همچنین روی گونه‌ او پارگی ۴ سانتی به وجود آمد که بااین‌حال بیمار به بیمارستان منتقل شد.

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان فسا با اشاره به روند درمان مصدوم تصادف و تکنسین اورژانس اظهار کرد: فرد مصدوم تصادف به علت نداشتن جراحت همان روز مرخص شد، اما تکنسین اورژانس به دلیل شکستگی بینی و نیاز به مراقبت‌های بیشتر، یک روز بستری می‌شود.”منبع:خبرگزاری فارس”

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار