چاپ کد خبر: 20263
27 دی 1398

ضرورت نگاه ویژه مدیر عامل صنایع شیر ایران به استان فارس

نتیجه تصویری برای عبدالله قدوسی صنایع شیر ایران
مهندس عبدالله قدوسی مدیر عامل صنایع شیر ایران (پگاه) که با تکیه بر تجارب سالهای کار وخدمت و موفقیت های بی نظیر مدیریتی در حوزه صنایع شیر مدیریتی  توانسته اند  اعتمادآقای مولایی مدیر عامل هلدینگ صبا جهاد را برای تصدی مدیر عاملی صنایع شیر ایران (پگاه) کسب نماید موفق شدند در شرایط اقتصادی خاص فعلی و تحریم های همه جانبه  صنایع شیرایران را همچنان پویا و پابرجا نگه داشته و علی رغم افزایش هزینه های تولید و بسته بندی ، این صنایع را به گونه ای مدیریت نماید تا ضمن حفظ و ارتقا و بهبود تولیدات هم از نظر کمی و هم کیفی رضایت مشتریان را نیز جلب نمایند.
مهندس قدوسی ازبدو شروع این مسوولیت خطیر ومهم نگاه ویژه ای به برنامه ریزی در همه محورها داشته اند و  تحول با برنامه را در این مسیر مورد توجه قرار داده است . 

توجه ویژه مدیر عامل صنایع شیر ایران به لزوم حفظ ، بهبود و ارتقاء تولید شیر خام توسط دامداران و توجه ویژه و جدی به مشکلات دامپروران تولید کننده شیر، نوید تداوم روند مطلوب فعلی و بهبود بیش از پیش تولید شیر و فرآوردهای آن را در چشم انداز پیش رو صنعت شیر ایران فراهم نموده است.

بیشک نگاه ویژه مهندس عبدالله قدوسی بعنوان مدیرعامل صنایع شیر ایران(پگاه)  به استان فارس بعنوان یکی از پایگاه های اصلی تولید شیر خام در و همچنین صنایع شیر این استان بویژه کارخانه پگاه فارس که  از ظرفیت بالقوه بالایی نیز برخوردار است  و سایر زیرساخت های حوزه تولید شیر و فرآورده های آن موجود است انتظار میرود برنامه ریزی و راهکارهای مناسبتری برای حفظ،ارتقا و بهبود تولید محصولات جدید  در صنایع شیر فارس و توجه جدی به امر کیفیت و استفاده از نیروهای متخصص و فنی در راستای اهداف مجموعه مورد نظر می باشد.
این مهم زمانی از اهمیت برخوردار می شود که مدیرعامل صنایع شیر ایران(پگاه) به جایگاه جغرافیایی ویژه استان فارس که نقطه مرکزی  جنوب  کشور محسوب میگردد واقف هستند  و بخوبی بر ظرفیتهای استان فارس آگاهی دارند.

امید میرود با عطف توجه ویژه مدیرعامل صنایع شیر ایران به استان فارس و در  راستای فرمایشات مقام معظم رهبری  در حوزه تولید اقتصاد  ، شاهد  تنوع تولید، بهبود فرآیندهای تولیدی و افزایش  صادرات  و ارزآوری بیشتر برای کشور عزیزمان داشته باشیم.

شهرام شاکری _شیراز 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار