چاپ کد خبر: 706
17 مهر 1397
10 روز برای برد مس کار کردیم

طالبی: ای کاش به قشقایی هم اندازه فجر اهمیت دهند

سرمربی قشقایی شیراز اعلام کرد با اتخاذ سیستم و تاکتیکی جدید به دیدار مس کرمان می‌رود و به دنبال کسب برد برابر این تیم است.

به گزارش اول فارس به نقل از “ورزش سه” ابراهیم طالبی سرمربی قشقایی شیراز که تا به اینجا با کسب نتایج درخشان جزو پدیده‌های لیگ یک قرار گرفته است، در خصوص شرایط تیمش گفت:

زمانی که هدایت قشقایی را عهده دار شدم یک اصل را برای بچه هایم تعیین کردم و به آنها گفتم که فوتبال یک حلقه گم شده در بین سایر ورزش هاست و باید از آن لذت برد و این مسئله پیچیده ای نیست. من قصدم از تعریف فوتبال با این مضمون و پیچیده ندانستنش این بود که بچه ها بتوانند در مدت زمان حضورشان در زمین به دور از هر حاشیه و نگرانی ای با توجه به تمریناتی که در طول هفته داشتند بهترین نتیجه را رقم بزنند.

01256172

وی هم‌چنین اعلام کرد با یک سیستم جدید مقابل مس حضور پیدا می‌کند و در این خصوص گفت:

ما فردا وقتی به زمین مسابقه می رویم تماشاگران فقط آن دقایقی که ما در زمین هستیم برایشان روشن است اما ما ۱۰ روز کار کردیم تا مقابل تیم مس کرمان آماده شویم. ما کلام غیرت داشتن را داریم اما بیشتر از آن هر فرد در زمین خود به تنهایی یک تیم است و بچه ها همه آنطور که در بازی با فجر بازی کردند این بازی مقابل مس کرمان بازی خواهند کرد و من در تمام صحبت هایم گفته ام و باز هم می گویم که من برای هر بازی برنامه خاص خودم را دارم و این بازی هم همین طور است و بچه ها با یک پلان جدید مقابل مس کرمان حضور پیدا خواهند کرد.  مس بازیکنان خوبی دارد و از ساختار خوبی هم بهره می برد. آنها تیم متمول و خوبی دارند و این انگیزه ما را بیشتر خواهد کرد همانطور که تیم پرسپولیس پاکدشت هم در حد لیگ برتری بسته شده و هزینه های مالی خوبی داشتند و ما توانستیم آنها را متوقف کنیم مس کرمان را هم با همین دیدگاه متوقف خواهیم کرد.

طالبی ادامه داد: من اعتقاد دارم یکی که از مشخصه های برنده ها این است که برنده ها هیچ وقت ضربه نمی خورند و شاید زخم بخورد اما متوقف نخواهند شد و آسیب و زخمی هم که می بینند آنها را قوی تر می کند و پس التیام دوباره بهتر از قبل بلند می شوند و به کار ادامه می دهند. در زخم خوردن تیم یاد می گیرید که کجا اشتباه کرده و مسلما آن اشتباه را برطرف خواهد کرد.

سرمربی قشقایی شرایط جانبی این باشگاه را نامطلوب دانست و گفت:

رسیدگی استانی به تیم قشقایی به اندازه ای که به فجر بها داده می شود نیست و ما زمین مناسبی برای تمرین نداریم. ما اکنون ۳۰ بازیکن داریم که همه سلامت و تنومند هستند ولی این دلیل نمی شود که اوضاع به همین منوال باشد و ما همیشه از زمینی که در آن تمرین می کنیم می ترسم که ناخودآگاه بازیکنان در راه رفتن دچار مصدومیت نشوند. ما در شرایط سخت و نامطلوب به عشق هوادارانمان کار می کنیم، امیدواریم که مسئولان استان هم ما را باور کنند و برای موفقیت قشقایی ما را همراهی کنند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار