طراحی نرم‌افزار اطلاع‌رسانی ویژه دانشجویان استان فارس

مدیر روابط عمومی دانشکده فنی‌وحرفه‌ای شهید باهنر شیراز گفت: نرم‌افزار اطلاع‌رسانی ویژه دانشجویان دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان فارس طراحی شده است.

به گزارش اول فارس هادی بستام در گفت و گو با ایسنا منطقه فارس گفت: این نرم‌افزار توسط دانشجویان دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید باهنر شیراز طراحی شده و هدف از آن تهیه یک  برنامه‌ی کاربردی برای اطلاع‌رسانی شفاف، سریع و صریح به دانشجویان است.

او خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برخی نرم‌افزارهای اطلاع‌رسانی در شبکه‌های اجتماعی دچار مشکل بوده یا از دسترس خارج شده است، دانشجویان از اطلاع‌رسانی‌های سایت مطلع نمی‌شدند؛ لذا به پیشنهاد روابط عمومی و با همکاری انجمن کامپیوتر دانشکده فنی شهید باهنر شیراز، طراحی و برنامه‌نویسی اپلیکیشن اطلاع رسانی دانشگاه استان در دستور کار این انجمن علمی قرار گرفت.

69305

بستام با بیان اینکه این برنامه کاربردی بر روی گوشی‌های با سیستم عامل اندروید قابل نصب است، عنوان کرد: تیم برنامه‌نویسی در حال آماده کردن نسخه ویژه سیستم عامل آی او اس است تا تمام دانشجویان به این نرم‌افزار دسترسی داشته باشند؛ البته  در نسخه آتی بخش‌های ویژه‌ و نظرسنجی و به نرم‌افزار اضافه می‌شود.

او با اشاره به اینکه برای اولین بار در دانشکده فنی و حرفه‌ای نرم‌افزار بومی توسط دانشجویان دانشکده طراحی می‌شود، گفت: این برنامه‌ی کاربردی از معدود نرم‌افزارهایی محسوب می‌شود که توسط دانشجویان دانشکده باهنر شیراز طراحی شده است.

بستام اضافه کرد: در حال حاضر این نرم‌افزار بر روی سایت دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان قرار دارد و دانشجویان می‌توانند آن را دریافت و نصب کنند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار