چاپ کد خبر: 77512
19 اسفند 1400

طرح وام ۲ میلیارد تومانی و تسهیلات۲۰۰ میلیونی بانک صادرات با سود ۴ درصد ویژه عموم

وام بانک صادرات

در طرح جدید تسهیلاتی بانک صادرات کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که تا ۲۷ اسفند ماه (نیمه شعبان ) نسبت به افتتاح حساب و تکمیل موجودی اقدام کنند تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای اشخاص حقیقی و تا سقف ۲ میلیارد تومان برای اشخاص حقوقی و کسب و کارها وام و تسهیلات با سود ۴ الی ۱۲ درصدی پرداخت می شود.

به گزارش گروه اقتصادی اول فارس،  بانک صادرات با معرفی طرحی به نام مژده به کلیه افرادی که تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ (نیمه شعبان) نسبت به افتتاح حساب و تکمیل موجودی خود اقدام نمایند تا ۲ برابر موجودی به شرط ماندگاری ۳ ماه وام و تسهیلات ارزان قیمت اعطا می کند.

نرخ سود تسهیلات برای اشخاص حقیقی ۴ درصد و سقف تسهیلات برای این افراد ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان است و برای افراد دارای کسب و کار و نیز اشخاص حقوقی سقف وام ۲/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان و با سود ۴ الی ۱۲ درصدی پرداخت می شود.

مهلت استفاده از طرح تسهیلاتی «مژده»؛ تنها تا نیمه شعبان(۲۷ اسفندماه)

فرصت افتتاح حساب و بهره‌مندی از وام جدید بانک صادرات ایران در طرح «مژده» تا نیمه شعبان (۲۷ اسفندماه) فراهم است و اشخاص حقیقی، حقوقی و صاحبان مشاغل و کسب و کار می‌توانند با حداقل سه ماه سپرده‌گذاری در قالب این طرح، از فرصت دریافت تسهیلات جدید با نرخ ترجیحی ۴ تا ۱۲ درصد استفاده کنند.

مشتریان حقیقی؛ پرداخت ۲ برابر موجودی ۳ ماهه با نرخ ۴ درصد

متقاضیان و اشخاص حقیقی می‌توانند با افتتاح حساب جدید در قالب طرح «مژده»  به صورت قرض‌الحسنه جاری بدون دسته‌چک/با دسته‌چک (مسدود در حساب) یا قرض‌الحسنه پس‌انداز تا ۲ برابر میزان موجودی خود تسهیلات دریافت کنند.

حداقل مدت سپرده‌گذاری در این طرح ۳ ماه است و مشتریان حقیقی می‌توانند در این طرح تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان با نرخ ۴ درصد و اقساط مساوی ۳۶ ماهه و با وثیقه‌گذاری ۵۰ درصد مبلغ درخواستی، از بانک صادرات ایران تسهیلات دریافت کنند.

فرصت افتتاح حساب جدید در این طرح تا ۲۷ اسفند ماه، نیمه شعبان و میلاد مبارک حضرت ولی عصر(عج) ادامه دارد و بهترین فرصت برای اشخاص حقیقی در استفاده از مزایای این طرح و نرخ ۴ درصدی تسهیلات آن در قالب کارت مرابحه اعتباری است.

مزده

مشتریان حقوقی و صاحبان مشاغل و کسب و کار؛ بهره‌مندی از وام و  تسهیلات ۲ میلیارد تومانی

ویژگی مهم این طرح برای اشخاص حقوقی و صاحبان مشاغل، سقف ۲ میلیارد تومانی تسهیلات است و این مشتریان هم با سپرده‌گذاری در حساب‌های قرض‌الحسنه جاری بدون دسته چک و یا قرض‌الحسنه پس‌انداز ویژه این طرح می‌توانند از تسهیلات «مژده» تا سقف ۲ میلیارد تومان و با اقساط صرفا ۱۲ ماهه بهره‌مند شوند.

بر اساس این طرح، به سپرده‌های سه‌ماهه تا یک برابر، سپرده‌های شش‌ماهه تا ۱.۵ برابر و سپرده‌های یک‌ساله تا دو برابر مبلغ سپرده، تسهیلات با نرخ‌ سود ۱۲، ۸ و ۴درصد پرداخت می‌شود.

وام مزده بانک صادرات

نکته ۱: وام گیرنده باید مدارک لازم دال بر توانایی بازپرداخت اقساط را به بانک ارایه نماید (فیش حقوقی برای حقوق بگیران و مدرک شغلی برای سایرین)

نکته۲: وام گیرنده و ضامنین باید فاقد هرگونه هرگونه چک برگشتی و تسهیلات یررسید گذشته , معوق یا مشکوک الوصول در شبکه بانکی کشور باشند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس یکشنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۷:۱۶

اشنا داری وام میلیاردی بی ضامن وبی مدرک نداری خودتو گروه بانک بذاری چیپس بهت نمیدن خخخخخخخخ

ناشناس جمعه , ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۸

فقط اشنا داری وام خوب گیرت میاد والا هیچی بهت نمیرسه خودتو خسته نکن برادر

ناشناس دوشنبه , ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸

سلام من پنج میلیون وام داشتم وقت باز پرداختش .. کردن رئیس … اینقدر زنگ زده آبرومو برد

ناشناس یکشنبه , ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۰۰

وامی که برج ۸گرفته آیا وثیقه نقدی بلوکه شده است ازاد می شود یانه که باسود ۱۸درصد می باشد

ناشناس یکشنبه , ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰:۰۹

بانک صادرات یه حساب واسم باز کن وام پیشکشت

Km شنبه , ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳

.. بانک صادرات .. اصلا وام نمیده یک ماهه میگه تسهیلات ندارم …

علی شنبه , ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵

دروغه ۵۰د صد از سپرده را تا اخر تسویه حساب بانک بلوکه میکنه ،یعنی اگر۲۰۰تومان سپرده گذاشتی واگر بهت بعداز ۳ماه ۲۰۰تومان وام قرار شد بدهند،،۱۰۰میلیون رو بانک تا قسط اخر نگه میداره ،،فر یب نخور ید

آبکناری شنبه , ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴

سلام به بانک صادرات مراجعه کردم گفتند شما گردش مالی ندارید. از بازنشسته گردش مالی می خواهند و بازیستی سپرده داشته باشی. مسئولین بانک صادرات میگن شرایط همان شرایط فقط ضامن نمی‌خواهد. پس این همه سرو صدا پس برای چیه ….

محمود شنبه , ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳

سلام به بانک صادرات مراجعه کردم گفتند شما گردش مالی ندارید. از بازنشسته گردش مالی می خواهند و بازیستی سپرده داشته باشی

عردل شنبه , ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶

اگر دویست ملیون پول داشتم وام نمیخواستم.پول خودم بگیری بهم بدی ۱۲/.سود بگیری..

مقدم شنبه , ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹

من ۳۰۰ وام گرفتم. مشکل خاصی هم نداشتم

بهنام شنبه , ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۷:۲۲

کاملا شرایط یک طرفه و صرفا سود برای بانک.اولا اینکه یه مدتی پول خودمون رو میذاریم‌بانک که این خودش جذب سرمایه هست.ثانیا تازه وقتی وام میده با اینکه میگه دوبرابر مبلغ سپرده وام‌میده ولی فقط در اصل پول خودتو با ضامن و فلان بهت برمیگردونه و نصف دیگه بعد ۳۶ ماه آزاد میشه که علنا اونموقع به هیچ دردی نخواهد خورد.سیستم بانکداری ایران… سیستم بانکی دنیاس

حسن جمعه , ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲

احسن براقای صیدی متن اول تبلیغاتش اظهارنموده سپرده بمدت ۳ماه ۲برابروسط متن اظهارداشته درسال ۲برابر وانجائیکه بحث وثائق مطرح کرده گفته ۵۰درصد ازگروه نقدپس بااین منوال ازجیب مشتری به جیب بانک کمک میکندپس خبری ازخدمات نیست این هم یک نوع ترفنداست دست مریضا

علی انصاری مقدم جمعه , ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۷:۰۵

دروغگوها، واام میدید یا میگیرید

حسین جمعه , ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰:۴۰

همش دورغه تمام بانکها یا وثییقه می خواهد من همه بانکهارو رفتم میگن باید سپرده سه یاشش ماهه داشت باشی همش سرکاریه بابا کم ددورغ به خوردمردم بدیدبسدیگه

آخرین اخبار