چاپ کد خبر: 42617
22 دی 1399

طرز تهیه خورشت میگو در کدو حلوایی برزیلی

آموزش آشپزی: غذاهای دریایی انواع مختلف دارن و به روش های مختلف طبخ میشن. تنوع غذاهای دریایی به ویژه در کشورهای آسیایی خیلی زیاده. اغلب افراد غذاهای دریایی از جمله ماهی و میگو رو به شکل گریل شده، سرخ شده در روغن و یا کبابی می پزن و هر کدوم رو با ادویه های مخصوص غذاهای دریایی و مواد مختلف دیگه مزه دار می کنن. امروز می خوایم طرز تهیه ی یه غذای خاص با میگو رو بهتون آموش بدیم.

خورش میگو برزیلی

خورش میگو در کدو حلوایی یه غذای سنتی برزیلی است. برزیلی ها در سر تا سر سال این غذای خوشمزه و پر طرفدار رو درست می کنن و به همراه برنج سرو می کنن. در دستور پخت این غذا، میگو به شکل خورش پخته و طبخ میشه که احتمالا قبلا میگو رو به این روش امتحان نکرده باشید. بعد از تفت دادن میگو با مواد اولیه ی دیگه مثل سیر و پیاز و گوجه فرنگی و نیم پز شدن اون، مواد داخل کدو حلوایی ریخته میشه و بعد داخل فر پخته میشه. خورش میگو در کدو حلوایی طعم عجیب و خاصی داره. از یه طرف این خورش با فلفل و سیر طعم تندی میگیره و از طرف دیگه بعد از ریخته شدن داخل کدو جلوایی و پخته شدن داخل اون، کمی شیرین میشه. ترکیب این دو طعم متفاوت میگو مزه ی فوق العاده ای به اون میده که خاص و جدیده. علاوه بر طعم، ظاهر این غذا هم بسیار جذاب و شیکه و دیگه لازم نیست اون رو تزیین کنید! انگار خورشت به همراه ظرفی که قراره توش سرو بشه، یک جا پخته و آماده میشه!

در نتیجه این غذای خاص با ظاهری جذاب رو می تونید تو مهمونی ها و دورهمی هاتون درست و سرو کنید. طرز تهیه ی خورش میگو در کدو حلوایی هم خیلی آسونه و نیاز به زحمت و یا زمان زیاد نداره. فقط یه سری فوت و فن های ریز داره که در ادامه ی این مطلب همه ی اون ها رو بهتون یاد میدیم. اگر شما هم به دنبال درست کردن یه غذای دریایی خوشمزه به روش جدید و با طعم خاص هستید، حتما بهتون پیشنهاد می کنیم طرز تهیه خورشت میگو در کدو حلوایی رو یاد بگیرید و این غذای سنتی و پر طرفدار برزیلی رو خیلی ساده تو خونه درست کنید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار