چاپ کد خبر: 68162
31 شهریور 1400

عاشقانه های مجری تلویزیون برای مبینا نصیری ! /تبریک خاص پوریا پورسرخ به محسن کریمی

پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویری از خودش در کنار دوستانش تولد محسن کریمی را تبریک گفت.

محسن عزیزم …داداش کوچیکه… تولدت مبارک…
دوستت دارم زیاااااد..
همراه با وحید خان شمسایی داداش بزرگه
و عکس از اقا پارسا داداش وسطى
…باز هم قبل از کرونا با سیبیل این بار..
گریم ایل دا

14774035 640

شقایق دهقان که در “ساختمان پزشکان” با بازی در نقش خانم شیرزاد بین مردم بیش از پیش شناخته شد تصویری از گریم جدید و متفاوتش در کار جدیدش را منتشر کرد و نوشت:

” هر که آمد به جهان نقش خرابی دارد
‎در خرابات بگویید که هشیار کجاست “

14774036 610

مهدی توتونچی مجری برنامه های تلویزیونی که چندی پیش با مبینا نصیری همکارش ازدواج کرد تصویری زیبا از او را به اشتراک گذاشت و با نوشتن مصراعی به او ابراز علاقه کرد.

همه بر سر زبانند و تو در میان جانى “

14774037 352

آزیتا ترکاشوند بازیگر فیلم «قلاده های طلا» با انتشار ویدئویی در فضای مجازی از حضورش در برنامه «شب نشینی» خبر داد و درباره فعالیتش در زمینه ترک اعتیاد گفت.

” برنامه شب نشینی .
مهمان شبکه جهانی جام جم “

14774038 217

نرگس آبیار کارگردان برجسته و نامی سینما که با فیلم «شبی که ماه کامل شد» خوش درخشید با انتشار پستی در فضای مجازی از موفقیت جدید فیلم «ابلق» خبر داد.

” پخش بین المللی«ابلق» به کمپانی آمریکایی رسید
کمپانی Outsider Pictures پخش بین المللی فیلم سینمایی «ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی را بر عهده گرفت.
کمپانی Outsider Pictures ، یکی از کمپانی‌های مطرح تولید فیلم و پخش بین المللی در لس‌انجلس آمریکا است. کمپانی Outsider Pictures علاوه بر تمرکز بر روی فیلم های انگلیسی و اسپانیایی به فیلم‌های مستقل غیرانگلیسی زبان با قدرت داستان‌گویی بالا نیز توجه ویژه‌ای دارد و بدین‌ترتیب سعی می‌کند تا با در نظر گرفتن خاستگاه فیلمسازان مستقل،‌ مخاطبان را با داستان‌هایی اصیل از سراسر جهان آشنا کند.
این کمپانی که جزو مجموعه‌های سینمادار آمریکاست؛ سالانه شش تا هشت فیلم را اکران و تنها سه تا چهار فیلم برای پخش و فروش بین‌المللی خریداری می‌کند.
محصولات این کمپانی از زمان راه اندازی در سال ۲۰۰۵ تا کنون در جشنوار های مهمی چون کن،‌ ونیز،‌ برلین،‌ تورنتو، سن‌سباستین،‌ ساندنس و بسیاری از جشنواره های مهم بین‌المللی دیگر حضور داشته است.
فیلم سینمایی «ابلق» برای نخستین بار در سی‌و‌نهمین جشنواره‌ی فیلم فجر به نمایش درآمد و موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، بهترین بازیگر نقش مکمل زن با بازی گلاره عباسی، بهترین چهره پردازی و بهترین جلوه های ویژه بصری گردید.
پیشتر نیز آثار نرگس آبیار در عرصه‌ی بین المللی مورد توجه واقع شده و پیش بینی می‌شود «ابلق» نیز حضور موفقی در حوزه‌ی برون مرزی داشته باشد.
بهرام رادان، الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، مهران احمدی، گلاره عباسی، گیتی معینی، شادی کرم رودی، امین میری و فاطمه کریمیان از جمله بازیگران فیلم سینمایی «ابلق» هستند “

14774039 961

امیر محمد زند بازیگر و مجری ایرانی که این روزها اجرای برنامه «صبح پارسی» شبکه جام جم را بر عهده دارد با انتشار بخشی از اجرای خودش درباره اهمیت واکسن زدن گفت.

” واکسن تنها راه عبور از پاندمی
در رابطه با واکسنهای دیگر هم هیچ فکت علمی و عملی دال بر این توهومات وجود نداره ،با دوتا فیلم ساختگی و ۴ تا مثلا دکتر که هیچ معلوم نیست از کدام فراماسون پول میگیرند توجه نکنید
بوجود آورنده این تفکر اون مردک ترامپ بود که میگفت اگر الکل کرونا رو ازبین میبره همه الکل تزریق کنن
پ،ن۲:از توهینهای آدمهای‌ضد واکسن کاملا معلومه از چه قشری هستند پس همین کافیه شما کاری که همه جهان انجام میده رو انجام بدید
پ.ن۳:مافیاها و فراماسونهایی که این جنبش ضد واکسن و راه انداختن دقیقا همونهایی هستند که نمیخوان کرونا از بین بره تا منافعشون قطع نشه ،باهوش باشید “

14774040 944

فیلم اصلی علی ضیا مجری معروف تلویزیون ایران تصویری زیبا از خودش را به اشتراک گذاشت و درباره تناقض های زندگی نوشت: زندگی پر از تناقض هاست این روزها بیشتر از همیشه میفهمم چقدر فرصتم کوتاهه…شما چی؟ چیزی شده که قدر زمان رو بیشتر بفهمی14774041 511

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار