چاپ کد خبر: 34366
1 شهریور 1399

عالی ترین بسته اینترنت موبایل برای مشترکان ایرانسل

728390 222 

فرارو: بسته‌های اینترنت بلندمدت ایرانسل  حالا آنهایی که مدام از اینترنت موبایل استفاده می‌کنند و برای کمتر شدن هزینه‌هایشان بسته‌های بلندمدت می‌خرند، خیالشان راحت‌تر است .

بررسی  نشان می‌دهد مشترکان ایرانسل دوباره می‌توانند برای خرید بسته‌های بلندمدت اقدام کنند؛ این اپراتور بسته یکساله ۷۲ گیگابایتی این اپراتور ۱۵۵ هزار تومان است و بسته یکساله ۴۸ گیگابایتی را با قیمت ۱۲۰ هزار تومان می‌فروشد. در بین بسته‌های کوتاه‌مدت،همچنین مشترکان ایرانسل در انتخاب بسته‌های کوتاه‌مدت قدرت انتخاب بالاتری دارند و می‌توانند سراغ بسته‌های ساعتی، یک روزه، سه روزه، هفتگی و ۱۵ روزه بروند. 

بهترین بسته اینترنت یک ساله؛ هر گیگابایت دو هزار و ۱۵۰ تومان

ایرانسل یک جفت بسته اینترنت بلندمدت یک ساله برای مشتریانشان در نظر گرفته‌است. اگر سیمکارت ایرانسل دارید می‌توانید بسته ۴۸ گیگابایتی را با قیمت ۱۲۰ هزار تومان بخرید که در این حالت هر گیگابایت برایتان دو هزار و ۵۰۰ تومان هزینه خواهد داشت. گزینه به‌صرفه‌تر خرید بسته ۷۲ گیگابایتی ۱۵۵ هزار تومانی است که در آن هزینه هر گیگابایت دو هزار و ۱۵۰ تومان خواهد بود و ارزان‌ترین اینترنت همراه به حساب می‌آید. 

بهترین بسته اینترنت شش ماهه؛ هر گیگابایت دو هزار و ۳۹۰ تومان

ایرانسل دو بسته اینترنت شش ماهه برای مشترکانش در نظر گرفته است. بسته کم‌حجم ۳۶ گیگابایتی این اپراتور ۹۵ هزار تومان قیمت دارد که هزینه هر گیگابایت آن دو هزار و ۶۴۰ تومان محاسبه می‌شود. اگر زیاد از اینترنت استفاده می‌کنید، بهتر است سراغ بسته پرحجم ۴۸ گیگابایتی بروید که قیمت آن بر اساس هر گیگابایت دو هزار و ۳۹۰ تومان محاسبه شده. همراه اول فعلا مشترکان خود را از خرید بسته شش ماهه هم محروم کرده است. 

بهترین بسته اینترنت چهار ماهه؛ هر گیگابایت سه هزار و ۱۲۰ تومان

ایرانسل دو بسته کم‌حجم ۱۵ گیگابایتی و ۲۵ گیگابایتی برای مشترکانشان در نظر گرفته‌ است. قیمت بسته‌های ۱۵ گیگابایتی ۵۴ هزار تومان است که در آن هزینه هر گیگابایت اینترنت حدود سه هزار و ۶۰۰ تومان محاسبه شده است. بسته پرحجم ۲۵ گیگابایتی به نظر صرفه بیشتری دارد. چراکه در این بسته هر گیگابایت اینترنت حدود سه هزار و ۱۲۰ تومان قیمت‌گذاری شده است. این بسته‌ها نسبت به بسته‌های سه‌ماهه قیمت بالاتری دارند. چراکه مدت اعتبار آن‌ها بیشتر است و شما فرصت بیشتری برای مصرف حجم اینترنت در اختیار خواهید داشت.

بهترین بسته اینترنت سه ماهه؛ هر گیگابایت دو هزار و ۲۶۰ تومان

اگر مشترک ایرانسل هستید و می‌خواهید اینترنت سه ماهه بخرید، دو گزینه پیش روی شماست. می‌توانید سراغ اینترنت کم حجم ۱۸ گیگابایتی بروید که خرید آن ۴۷ هزار تومان هزینه دارد، یا اینکه بسته ۲۴ گیگابایتی را انتخاب کنید که قیمت آن ۵۸ هزار تومان است و هزینه هر گیگابایت برایتان تقریبا دو هزار و ۴۲۰ تومان تمام می‌شود.

بهترین بسته اینترنت دو ماهه؛ هر گیگابایت سه هزار تومان

مشترکان ایرانسل برای انتخاب بسته‌های دو ماهه دستشان بازتر است. آن‌ها می‌توانند علاوه بر دو بسته ۱۰ و ۱۵ گیگابایتی سراغ بسته پرحجم ۲۰ گیگابایتی هم بروند. این بسته ۶۰ هزار تومان قیمت دارد و هزینه هر گیگابایت در آن سه هزار تومان در نظر گرفته شده است. اگر زیاد از اینترنت موبایل استفاده نمی‌کنید، می‌توانید سراغ بسته ۱۵ گیگابایتی با قیمت ۴۶ هزار تومانی بروید که هر گیگابایت آن سه هزار و ۷۰ تومان است. بسته ۱۰ گیگابایتی هم با قیمت سه هزار و ۶۰۰ تومان به ازای هر گیگابایت و در مجموع ۳۶ هزار تومان فروخته می‌شود و برای کسانی که در طول روز زیاد از اینترنت استفاده نمی‌کنند، مناسب به نظر می‌رسد.

بهترین بسته اینترنت یک ماهه؛ هر گیگابایت دو هزار و ۹۵۰ تومان

ایرانسل  برای کسانی که بسته‌های اینترنت یک ماهه می‌خرند، اینترنت هدیه در نظر گرفته‌اند. آن‌ها معادل ۱۰ درصد حجم بسته‌ای که می‌خرید را برای ساعات صبح تا ظهر هدیه می‌دهند. مثلا اگر بسته سه گیگابایتی بخرید، در کنار آن ۳۰۰ مگابایت اینترنت از ساعت شش صبح تا ۱۲ ظهر به شما تعلق خواهد گرفت. قیمت بسته‌ها چندان تفاوتی با هم ندارد و نهایتا ۱۰۰ تومان ارزان‌تر یا گران‌تر هستند. بسته کم‌حجم یک گیگابایتی ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و پرحجم ۱۰ گیگابایتی ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان است. با این حساب اگر بسته کم‌حجم بخرید، هزینه هر گیگابایت اینترنت برایتان ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان آب می‌خورد، ولی اگر سراغ بسته‌های پرحجم بروید، این هزینه می‌تواند تا دو هزار و ۹۵۰ تومان کاهش پیدا کند. ایرانسل در کنار بسته‌های عادی یک ماهه، سه بسته شبانه هم دارد. بسته نامحدود یک ماهه برای ساعات دو بامداد تا هفت صبح هشت هزار و ۵۰۰ تومان است. بسته پنج گیگابایتی شبانه هزار تومان و بسته ۳۰ گیگابایتی شبانه مخصوص سایت‌های داخلی سه هزار تومان است.

بهترین بسته اینترنت ۱۵ روزه؛ هر گیگابایت سه هزار و ۷۰۰ تومان

بسته‌های دو هفته‌ای یا ۱۵ روزه صرفا توسط ایرانسل ارائه می‌شوند و حجم آن‌ها بین ۴۰۰ مگابایت تا پنج گیگابایت متغیر است. بسته کم‌حجم ۴۰۰ مگابایتی هفت هزار تومان قیمت دارد و این یعنی هزینه هر گیگابایت در آن ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده. بسته پرحجم پنج گیگابایتی ۱۵ روزه هم ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته می‌شود که به نظر صرفه اقتصادی بیشتری دارد. چراکه در صورت خرید این بسته برای هر گیگابایت سه هزار و ۷۰۰ تومان هزینه خواهید کرد.

بهترین بسته اینترنت هفت روزه؛ هر گیگابایت سه هزار و ۲۵۰ تومان

بسته‌های کم‌حجم هفتگی اپراتور ایرانسل ، بسته‌های ۲۰۰ مگابایتی چهار هزار و ۴۰۰ تومان هستند. بسته هفتگی پرحجم ایرانسل پنج گیگابایتی است و ۱۸ هزار تومان فروخته می‌شود.

بهترین بسته اینترنت سه روزه؛ هر گیگابایت چهار هزار و ۴۰۰ تومان

مشترکان ایرانسل می‌توانند بین بسته‌های روزانه و هفتگی، سراغ بسته‌های کوتاه‌مدت سه روزه هم بروند. حجم آن‌ها بین ۱۵۰ مگابایت تا ۲.۵ گیگابایت متغیر است. بسته کم‌حجم سه هزار و ۵۰۰ تومان است و بسته پرحجم آن ۱۱ هزار تومان فروخته می‌شود. در این بسته هزینه هر گیگابایت اینترنت چهار هزار و ۴۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

بهترین بسته اینترنت یک روزه؛ هر گیگابایت سه هزار و ۳۰۰ تومان

بسته‌های روزانه اینترنت حداقل ۶۰ مگابایتی هستند.  اپراتور ایرانسل  بسته پرحجم ایرانسل ۲.۵ گیگابایتی با قیمت ۹ هزار و ۵۰۰ تومان است و بسته پرحجم همراه اول سه گیگابایتی است و ۹ هزار و ۹۰۰ تومان قیمت دارد. این یعنی قیمت هر گیگابیت اینترنت در این بسته‌ها سه هزار و ۳۰۰ تومان است. ایرانسل علاوه بر بسته‌های عادی، اینترنت شبانه هم در نظر گرفته. بسته یک گیگابایتی شبانه برای ساعت دو تا هفت صبح ۹۰۰ تومان است. همچنین بسته اینترنت داخلی شبانه این اپراتور هم با حجم ۵۰۰ مگابایت ۲۰۰ تومان قیمت دارد.

بهترین بسته اینترنت ساعتی؛ هر گیگابایت هزار و ۳۰۰ تومان

تماشای فوتبال، اکران آنلاین فیلم و لایو اینستاگرام و … حجم زیادی از اینترنت می‌گیرد و کسانی که معمولا از اینترنت همراه استفاده نمی‌کنند، در چنین مواقعی به مشکل خواهند خورد. کسانی که سیمکارت ایرانسل دارند می‌توانند از بسته‌های پرحجم ساعتی استفاده کنند. بسته یک گیگابایت یک ساعته دو هزار تومان، دو گیگابایت دو ساعته سه هزار تومان و سه گیگابایت سه ساعته چهار هزار تومان است. همچنین می‌توان روی بسته‌های نامحدود شبانه با قیمت ۹۰۰ تا دو هزار تومان هم حساب باز کرد.

عضو کانال اول فارس در تلگرام شوید

تلگرام

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

شهید چهارشنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸

بخدا من دانش اموز موندم بستهای اینترنتیم رو چطوری بگیرم?هرکدی که میزنم بسته‌هاش گرووونه
اخه چرا?درضمن زودهم تموم میشه
چرا مسولین کاری نمیکنن
اقای وزیر جوان اقای جهرمی کااااااری بکنید لطفااااا

ناشناس جمعه , ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱:۵۷

به نظرمن رایتل از همشون بهتره اگه اونم بعد یه مدت دیگه گرون نکنه همراه اول که افتضاحه

علی شنبه , ۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳

بسته های ایرانسل تا آخرتموم نمیشه قطعش میکتت.

مهدی پنجشنبه , ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹

آره راست میگه جریمه مبکنن.چرا جریمه نکنن .این یک بازیه .مخابرات مگه دولتی نیس؟خوب خودشون گرون میکنن خودشون جریمه میکنن فقط این وسط از جیب ملت پول رو به اسم جریمه برمیدارن.در عمل بازهم قیمت نت خیلی بالاست توی ایران.

mohamad چهارشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷

هردوتا اوپراتور دست کردن تو جیب مردم خیالشون هم راحته که کسی کاری باهاشون نداره،مردم هم تو این اوضاع مجبورن اینترنت استفاده کنن اوناهم ازبدبختی مردم سوءاستفاده میکنن

احسان چهارشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸

دولت ک میگه ما جریمه میکنیم ک حجم اینترنتشونو گرون نفروشن ….نگو گفتن گرونش کنین …الان گرون تر شده …..

فرزانه چهارشنبه , ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۹:۵۷

مخابرات هم برای بسته های وایفا همین کارو کرده. قیمتا رو تا دو برابر یا چند برابر بالا برده و فقط بسته هایی با حجم خیلی بالاتر از حد نیاز داره که قیمتاشون در ظاهر نسبتا مناسب تره. ولی باید در زمان یک ماه استفاده بشه. از این بازار داغ کرونا خیلیا دارن اینجوری سود میبرن .

محمد سه شنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸

نت که گرون میکنند هیچ ۹ درصد مالیات هم روش ایرانسل و همراه اول دیدن کرونا اومده بازار داغه بیشتر چیزا با مجازیه گرون کردن همراه اول مقاومتش برا اینه

حامد دوشنبه , ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵

ببخشید که محاسباتتون کلا اشتباهه ۹%مالیات رو لحاظ نکردین

مسعود دوشنبه , ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸

دوستان سیم رایتل بخرید ارزان بسته هایه متنوع ایرانسل همراه اول کلی عوض کردن افزایش دادن اما رایتل ثابته سرعت نتش چن برابرشونه

ابراهیم لشکری دوشنبه , ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱

حتی ارزان‌ترین بسته اینترنتی، که همون بسته یکساله بود، باز هم گران است.
ایرانسل یکی از متنوع‌ترین بسته‌های اینترنت با منصفانه‌ترین هزینه‌ها رو داشت، و من قادر بودم برای تمام خانواده به نسبت نیازشون، بسته متناسب رو خریداری کنم، بدون اینکه اتلاف و یا اسراف بشه؛ اما با بالاتر رفتن تعداددکاربران ایرانسل، برعکس مولفه‌های بازاری و کاسبی، یهوووو دیدیم بسیاری از بسته‌ها ناپدید و از سایت حذف شدند و مابقی با کاهش حجم و یا افزایش قیمت پیدا کردند، بعدها متوجه شدم، همراه اول هم که بنده به‌کل از اون استفاده نمی‌کردم نیز همین کار و کرده و اونجا بود که کشف کردم ای دل غافل، این دو شرکت بزرگ باهم ساخت‌وپاخت کردند و ما رو باش، که چه لذتی از رقابت این دو اپراتور می‌بردیم، که دیگه همچین پر کشید و قیمت‌ها هماهنگ باهم، بدون هیچ رقابتی، همزمان میکشید بالا، بکش بالا، آها بالاتر، هردو باهم، یه کم دیگه بالاتر……….عاااا آه!!!!

یاحق

علی دوشنبه , ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۸:۲۴

سلام من ۴۸ ساعت تلاش برای حذف بسته رزرو همراه اول کردم نشود خودکار ۴گیگ ۲۱هزارو خورده ای ازم کم کرد درصورتی که باهمون پول ۹گبگ میتونستم بگیرم اینکار یعنی چی .بعد دیگه اینترت همراه اول نمیخرم .ایرانسل هم بسته های قبلیش رو که ۷گیگ یا ۵گیگ باهزینه کمتر بود رو برداشه بعد هم همراه اول هم ایرانسل وضعیت نت افتضاح بااون که گوشیم جدید هست ولی نمیتوانم خوب ازنت استفاده کنم ضعیف وقطع وصل میشه .حرف ادکی بدرد نمیخوره انسان باید تو هرکاری خدارو درنظربگیره خوشبختانه یا برعکس مافقط اسممون مسلمان هست

روک دوشنبه , ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۷:۱۳

شما هم از افریقا هستید.وابسته نه وابسته

فراز یکشنبه , ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰

شما وابسطه به شرکت عربی هستید؟؟؟؟؟؟؟ اسم سایت شما عربی است . پارس درست است.نه فارس

امیر یکشنبه , ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹

ایرانسل قیمت بسته ها رو دو برابر کرده تو بعضی قسمت ها اگه این بالا رفتن قیمت نیس پس چیه

محمد یکشنبه , ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱:۱۹

سلام لطفا گزارشی از بسته های رزرو همراه اول تهیه کنید که ببینید چطور بسته ی ۲ گیگ رو ۱۵هزارتومن سرخود و به قول خودشون اتوماتیک فعال میکنن.واقعا جای تاسف داره….

محمد حسین محمدی شنبه , ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵

سلام
ایرانسل سرعت نت پایان آورده چرا حجم بسته زود تمام می‌شود
چند سال پیش بسته سه گیگ ده هزار تومن بود خیلی مدت زمان بیشتر استفاده می‌کردم.
چرا؟

آخرین اخبار